Valpar! =D
Inga illervalpar men hundvalpar!
Jag var till brorsan i lördags och fick titta på hans gråhunds valpar, dom föddes i fredags natt så dom va helt nya=), det vart 7st men 2st dog, varav en var död född=/ så när vi var där så fanns det bara 5st välmående vappisar
Här kommer lite bilder på Raja(mamman) och dom fem valparna*ursööta*
*Den här bilden ser man att Raja är lite orolig att brorsan ska ta ifrån henne fler valpar eftersom han redan hade tagit dom två döda valparna

Brorsan håller i en av valparna, så söt man kan vara

Raja räknar valparna efter brorsan la ner valpen

va söta :D

vilka söta :)

och sista bilden, Raja tog det jätte bra med besöket och hon fick nosa på mej och klappade bara henne så hon inte skulle bli orolig att jaag skulle ta hennes bäbisar
Kommer säkert att åka dit igen när dom blivit äldre då det är mer spring och bus=) så då blir det fler bilder på sötisarna=)

#3/4 visst är dom, ena valpen hade en vit strimma fram på bröstet så den kommer jag att lätt komma ihåg nästa gång
, synd bara att jag inte tänkte på att knäppa kort på den valpen men man ville inte störa för mycket heller eftersom hon nyss fått dom
Söta =)

Visst är dom, jätte jobbit när man inte fick hålla på med dom eftersom mamman verkade lite orolig också hade hon nästan nyss fått dom
Okej, förstår det :)