OT - Vad händer i helgen??
Tänkte höra om någon har några tips på vad man kan hitta på =)
Ni får gärna berätta vad ni ska göra =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vi ska börja våran semester :) Åker ner en vecka till Gbg och sarae har vart så snäll och lånat ut sin lägenhet till oss. Vi ska bara njuta och ta det lugnt. För det är väl det man ska göra på sin semester hihi. Sen på lördagen vet jag inte säkert. Kanske ska hjälpa till att flytta eller köra hästarna till nya stallet :) Och så ska det STÄDAS ordentligt här hemma. Så underbart att komma hem till ett städat och fint hem efter semestern.
Jag ska bara ta det lugnt är det planerat så lördag står det endast SOVMORRON på schemat än så länge :D Gud nåde den som väcker mig för tidigt!! :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jag åker till Norrland, 110 mil till Tornedalen! *weehooo* Illrarna är på semester hos svärmor under tiden… *gulp* Saknar dem redan…

ja du, på lördag kommer husse ohc matte till hunden vi passat och hämtar honom så på söndag blir det sovmorgon, annars är det väl inte mycket på gång

Det är power meet nu i helgen här i västerås !!!!
kom hit vetja och ha kul för det ska jag ha iallafall när jag cruisar i en cadillac cab 67:a
//Denise
Jag ska till power big meet :D:D Åker imorgon kväll med kompisar och förmodligen pälsarna :) Sedan kommer vi hem på söndag och då står det på mitt schema: Ta det lugnt och killen lagar mat :D

Ja i helgen ska vi fortsätta att förbereda här hemma inför semestern. Mycket som ska fixas med alla djuren och trädgården och framförallt packning till sex personer och fem illrar. Så jag vet vad jag har att göra.
Sedan ska jag lyckas klämma in hovis en sväng här innan resan med så att allt är okej innan semestern.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
jag ska på power meet som börjar idag.

Power meet fre-sön=P fast tyvärr utan illrar, är redan proppfullt i bilen av människor och packning;)
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
det är full fart redan nu här i västerås.
http://www.vlt.se/powermeet/bildreportage.asp?version=501220

Jag ska troligtvis till min pappa över dagen om inte kärringen är där, pappa är pappaledig så jag får väl passa på ;) sen imorrn ska jag kanske till grönan :D
ska på big power meet oxå är det tänkt! =)
jag ska åka till belgien till min kompis och bo där en vecka sen ska jag till lisseberg och sen till min faster i bårås så ska vi gå på boråsdjurpark:) Sen ska jag hämta min iller:D
Jag ska soooova!!! Å kanske vika lite tvätt om jag orkar…
Sara

Vi ska laga bilen. F*n, f*n, f*n vad det inte är roligt en vecka före semestern att skiten går sönder.
Audiatur et altera pars
Sooova, vara barnledig, ta några öl kanske och umgås med lite vänner och gosa med Mimmi massor såklart när det bara är jag och hon hemma.

Ska på power meet, åker om en halv timme. ops borde ta och göra i ordning mig men de är ju så mycket roligare här..hihi

Jag och Linus befinner oss på Heden och tittar/coachar handbollsmatcher. På lördag tar vi även med oss Lucifer en stund så får han komma ut och vara med. Sen är det roadtrip ner till norrköping på söndag för jobb i två veckor och ännu mera handboll. :)
vad alla ska på power meet, Hmm har ju 10 mil enkel väg så åka dit skulle gå, men jag får se. beror på om jag är frisk nog.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag får hit en valpköpare från Luleå och de ska bli spännande.
Annars har jag inga planer alls.
Min man ska jobba så de blir väll en trevlig hemma helg… (som vanligt)
MOHAHAH. Sad but True :D
Själv ska vi köra till GBG för att lämna den sista valpen,Casper som ska vidare sen till Dalsed en bit upp i landet. Detta tar mesta delen av dagen, så jag kommer att missa prologen på Tour De France som jag följer varje år, och gjort så dom senaste 4-5 åren. Det är väldigt spännande att titta på, speciellt när dom kommer ner i alperna och cyklar uppför och nedför dessa höga och branta berg. Det är lika fassinerande varje gång hur dom klarar av detta, och dom allra flesta sitter ner i sadlen medan dom cycklar uppför. En annan hoppar av och ler cyklen uppför minsta lilla backe :-)

haha, de är nog lite mer tränade än vad vi är :-)
Audiatur et altera pars
Vi ska åka till västerår nu ikväll, så att jag ska nog också göra mig i ordnind:D Ska packa väskan till pälsarna också :)
Det är dom säkert, men visst är det otroligt att dom klarar sådana backar som dom cyklar i.

planerna ändrades, jag tvingas följa med till stugan :( men jag får ta med mig illrarna :) så imorrn bitti åker vi till eskilstuna (eller hur det stavas :P)

wohooo åker till power meet om två timmar=P
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Vilka fina bilar det var på power meet.
Ååå det var så länge sedan jag var på power meet! Saknar det definitivt!
I helgen ska jag med Nova försöka rädda en "liten" iller pojke och lyckas jag inte så får jag väl hitta på något annat. Men Nova kommer få vara med mig hela helgen för hoppningsvis så då blir hon lycklig :)
#28 Ja, det var mkt fina bilar. Men det var nog det sämsta året jag vart med om, det var ju så otorligt litre bilar. Har aldrig sett så lite bilar under den helgen =(