BERÄTTA =)
Nej jag kan absolut inte sova nu och jag tycker ni ska berätta lite roliga historier så man kan sitta och skratta :D antingen något som hänt er eller vad era busiga illrar hittat på ;D

en sak som jag höll på att skratta som fan åt. var när tess tittade ut ur ett av rören. halva hon var utanför, så jag sträckte mig ner för att ta upp henne. då sitter hon fast i röret. jag tittar in, då sitter vincent där och håller fast tess i svansen med munnen 
Mina illrar hittar alldrig på något skoj

haha, har inte du skoj så det räcker nu Falo? Saknar du att det händer lite i ditt liv eller? hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Mina illrar är alltid snälla och undviker att ställa till problem. Det är Sarahs illrar som röjer runt och ställer till med scener. Och Ixids iller som springer och pissar på mina fötter helatiden förstås

haha inte varje dag man kan säga att illern pissade på en dock ;-)
Eller åtminstone inte för oss andra, för dig låter det som om det har blivit en vana dock. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha jag skratta jätte mycket när jag läste om när du passa sarahs illrar du borde skriva en bok ;D haha =D
Idag fich Nova för sig att hon skulle skita inne i ena hörnet under sängen…trodde jag i alla fall. Jag fick ganska brottom att klämma mig under den för att få tag på henne kan jag säga. Det är en stor säng och den är låg, så det var ett jobbigt projekt. Så när jag väl kommit fram till henne då skuttar hon överlycklig runt mig, på mig å över mig och är helt salig över att jag leker med henne. Det var inte så kul för mig men jag kan lova att Nova älskade det för hon skuttade glatt vidare medan jag tog mig loss… Skrälle :)

Om det kan roa någon så vaknar jag varje dag med Pyrets tunga långt uppstucken i näsan!!
#8 HAHAHA :D du fick mig att skratta så mycket att jag väcker alla haha :D

Det var ju bra ett det roade någon iallafall. Det verka roa Pyret något oerhört. Varje dag!! Det är ju tur att hon skiftar näsborre emellanåt så jag inte får skavsår.
#10 :Ddet är ändå charmigt på något sätt hahaha jag hade viljat se en bild på detta (A)
… jag kan berätta något som är i min humor men säkert ingenannans haha .. jag och min pojkvänn satt och disskuterade och då berättade han att han hatar när folk rör eller slår honom i ansiktet.. efter några minuter skulle vi ner och äta så går han först ner i trappan så sparkar jag han i baken så utbrister jag * ojsan, du gillade ju inte när folk rörde ditt ansikte* hahaha han tyckte jag hade väldigt torr humor .. men mina kompisar tyckte det var lika kul (A)
Du har sjuk humor Neeevis! :) Sen ska vi inte prata om att min är i ung. samma klass, men det är bra kul att vara lättroad ;)
Haha, vilken rolig tråd:D
# 8 Hahaha! Ingen nässpray för dig då.
Sara