STIF
Jag och mina mamma måste jag gjort knasigt på något sätt när jag skulle skicka in för att bli medlem i Stif. För att vi har skickat in pappret men jag har nte fått hem något från dom. Så att alltså har vi betalat in, men det har inte kommit fram till stif eller så blev det fel. Dessutom skickade vi in på en summa på 200 kr sedan läste jag på hemsidan att det skulle bara kosta 100 kr om man skickade in i juni eller juli eller vad det stod. Vad ska jag göra ?
Ta kontakt med stif. Tyvärr har jag ingen mail som du kan ta och skriva till.
Hoppas det löser sig.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Okej :)
Någon annan som har något sät att nå dom på?
tack så mkt:D
Se där, =) kanon att någon visste. =)
Finns STIF överhuvudtaget längre?
Jag är medlem men jag har inte hört något sedan mars.
Tror inte att STIF har fått upp sin hemsida än, dom ska ha upp en ny, men när vet jag inte. Men medlemsavgiften är 200:- oavsett när på året du blir medlem, så har det varit innan iallafall.

Eftersom STIF inte har någon hemsida idag så kan du inte ha läst på deras sida om rabatt. Kolla upp vilket pg du har betalat in på. Kontakta sedan den föreningen.
e du säker på att det är stif? det kan kanske vara skills du har kollat? deras hemsida e www.skaraborgsillern.se
På SKILLS hemsida så gör man en anmälan direkt på sidan. Vilket är både lätt och smidigt, sen får man ett bekräftelse mail.
Hos Illervänner kostar det 100kr att bli medlem resten av året så där kan du ha sett fel men har du blivit medlem där så borde du ha fått ett välkomstpaket med medlemskort och annat roligt.
Men kolla postgirot, är det till Illervänner så hör av dig till mig så ska jag kolla upp var felet ligger.
Mvh
Liselott
vad är det för skillnad på skills och stif? Jag kollade säkert fel på sidan om skills , men jag fick nummer av kerran, så att det ska inte vara fel :D
STIF står för Svenska Tamillerförningen
SKILLS - Skaraborgsiller föreningen
SIV - Svenska Illervänner

jag fick tipset att registrera på illerreg1@telia.com. men jag har inte fått nått svar från dom på två månader..
stif som man får rabatt på agria för och en massa tidningar och information?
dom andra vet jag ingenting om =/
vete sjutton, men jag har hört att man inte får rabatt hos agria längre. Kanske inte gäller STIF.
Jag kan ha fel. Så någon som vet kanske kan berätta hur det ligger till!

enligt agrias hemsida så ska man fortfarande få rabatt för att vara med i STIF

De som är medlemmar hos STIF får agria rabatt. De som är medlem i Skills får det inte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Se där, sa ju att jag inte var säker på om det gällde STIF. hehe
Ja, det är stif som kerran berättade att man var medlem för 200 kr om året och kunde få familjerabatt och att man fick 10 % rabatt hos agrioa och en massa bra tidningar m.m
Det var nog jag som virrade runt dig maddde genom att ha gått in på fel sida, förmodligen skills då. :)
Hihi. =) ingen fara. Sånt händer.
Tur att det har löst sig.