Mardrömmar
Min illervalp har börjat få mardrömmar! Två gånger på bara ett dygn har han skällt jättehögt i sömnen. Är detta vanligt? Vad kan det bero på?
Erica.
Det där känner jag igen. Det händer titt som tätt här hemma. Så det är inte något onormalt.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Är det något de har när de är valpar eller hela tiden? Annars är det ju lite häftigt när de har drömmar och "pratar" i sömnen, precis som vi :) Springer gör de ju också, när det rycker i benen på dem :)
Ted som är över 6år har oxå mardrömmar han småpiper och rycker i sömen han oxå så det tror jag dom har hela livet..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
här hemma hänbde det ofta också.
här hemma händer det oxå både på valpen och dom 3 åriga flickorna så du behöver inte oroa dig=)

vad bra :)
Fast jag tror inte det behöver vara mardrömmar, bara drömmar. Kanske drömmer de att de jagar matte genom ett stort rör!!!
Sara

Snuffe hade nyss en mardröm och det lät som att han grina å han sprattla så jag försökte väcka honom, å fick höra det högsta å värsta skriket jag nånsin hört !!!ush :S vad läskigt det var, jag blev helt nervig :P hehe