Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 138 ggr
smalltowndude
0

Mardrömmar

Min illervalp har börjat få mardrömmar! Två gånger på bara ett dygn har han skällt jättehögt i sömnen. Är detta vanligt? Vad kan det bero på?

Erica.

Madde
0

Det där känner jag igen. Det händer titt som tätt här hemma. Så det är inte något onormalt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

smalltowndude
0

Är det något de har när de är valpar eller hela tiden? Annars är det ju lite häftigt när de har drömmar och "pratar" i sömnen, precis som vi :) Springer gör de ju också, när det rycker i benen på dem :)

TottsiGirl
0

Ted som är över 6år har oxå mardrömmar han småpiper och rycker i sömen han oxå så det tror jag dom har hela livet..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

skrollan
0

här hemma hänbde det ofta också.

NoraDede
0

här hemma händer det oxå både på valpen och dom 3 åriga flickorna så du behöver inte oroa dig=)

smalltowndude
0

vad bra :)

Sara
0

Fast jag tror inte det behöver vara mardrömmar, bara drömmar. Kanske drömmer de att de jagar matte genom ett stort rör!!!

Sara

babsan
0

Snuffe hade nyss en mardröm och det lät som att han grina å han sprattla så jag försökte väcka honom, å fick höra det högsta å värsta skriket jag nånsin hört !!!ush :S vad läskigt det var, jag blev helt nervig :P hehe