Mardrömmar..
Har haft så många mardrömmar på sistone om djuren och det är bara hemskt, i drömmen och när man vaknar och inte riktigt vet vad som hänt :(
Jag drömmer att jag trampar ihjäl Nailia och det är så verkligt så jag blir illamående bara jag tänker på det.. Trampar ofta på henne, hon är så tyst och går gärna efter mej och till skillnad från dom andra klättrar hon inte alltid på mej.
Drömmer även att djuren inte är försäkrade, att det blivit något fel och där står jag på Valla jourtid och med kostnader på tiotusentals kronor utan täckning så jag inte får med mej djuren hem och sedan blir av med dom.
I verkligheten kan jag lösa det med ändå otäckt..
Sen drömmer jag om Zebben (som inte finns med mej längre), vilket inte är mardrömmar utan fina vardagssituationer där allt är som det skulle ha varit med honom i hälarna men det är så jäkla hemskt att vakna upp och inse att han varit borta över ett år och fortfarande inte kommer tillbaka :(
Drömmer ni något om djuren?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Oh jisses om jag drömt mycket om illrarna. Nu är det betydligt lugnare än det var med gamla gänget.. Mina första illrar var instängda i köket på natten men ändå hade jag ångest över mitt öppna fönster i sovrummet. Vaknade flera gånger av att jag höll fast katten för jag drömde att han var en iller som skulle hoppa ut genom fönstret.. Drömde att jag hade med mig alla illrarna på en stor marknad utomlands och att de smet bland allt folk. Drömt att jag haft med mig dom till sommarstugan och att folk glömt stänga dörren till dom så de rymt. Drömde att det var krig och det viktigaste var att jag hade Dexter med mig i väskan. Har drömt mycket om de illrar som gått bort, men minns framförallt drömmen om att jag höll i Dexter men att ingen annan kunde se honom då han egentligen var död. Drömde samma dröm en gång till men då kunde andra se honom för då var vi och hälsade på honom och inte tvärt om. Tog lång tid innan jag började drömma om marcello och vicente. Det var alltid dom första 3 som var med i drömmarna men nu har det börjat glida över till dom nya mer och mer.. Usch vad det drar upp gamla minnen.. Saknar min lilla trio som var så fin så fin..
Sajtvärd på Iller.ifokus
usch… man har drömt en hel del.
det absolut värsta jag drömt är att jag knäckte nacken av min päls, och grät under tiden.. varför jag gjorde de kommer jag inte ihåg. men usch så verkligt de var!!