Hallååååå...eko-eko-eko...
ojojoj så tomt här är… knappast oväntat men ändå lite tråkigt.. Tur att man vet vart många av er är, annars hade man nästan blivit lite orolig.. =)
Vill samtidigt passa på att önska alla en riktigt trevlig helg, - givetvis oavsett om den går i illerns tecken eller inte =)
Mvh Tessan & en solbadande Julius
Det e fuskit att alla e på yran! vill juh ochså vara där
Jag hade tänkt att åka dit idag, men fick förhinder 
*dubbelpost*
stackars dig Ninja!

Vad trist att du inte kunde komma. Men ta det lungt. Här har jag redan börjat med planeringen inför Iller Yran 2007. hihi
Så du får en ny chans nästa år.
Sedan ska vi köra en massa iller träffar i Gävle i sommar. Så snart vädret blir bättre och den jäkla snön försvinner ska jag försöka dra igång åtminstone en träff i månaden. Vad tycks om det. Då måste det finnas något datum som stämmer för alla. Skönt att bara få träffas och snacka om inte annat.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag är här oxå :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Nu är vi 8 illrar online (eller åtminstone 8 iller,ifokusar.)
Audiatur et altera pars
Maria: Får försöka hinna med att svara på ditt mail - är ju nyfiken på illerträffarna också. göteborgsträffen är ju redan nästa helg! =) Och majträffen i viskafors verkar ju bli ovanligt spännande för din del… ;)
Mvh Tessan
Det låter ju trevligt. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag med, en stund till…

Jag ska strax gå och städa alla golven innan jag går och lägger mig. Inte roligt med sjuka hundar. Jag kan lova att det inte luktar rosor här hemma. Fast jag torkat alla golv fyra gånger i dag och sedan har jag extra torkat fler gånger än jag kan räkna till. 
Audiatur et altera pars
Tråkigt att hundarna ska vara sjuka, hoppas dom piggar på sig snart.
Nämen, vad har hänt hundarna? =(

Det är min gamling som är jätte dålig. Han får inte behålla avföringen där den ska. Vilket leder till att det även kommer när han ligger ner.
Jag försöker i skrivandets stund övertala familjen att det mest humana vore att låta honom somna in. För hans skull om inte annat. Det enda som händer är dock att jag får höra att jag inte tycker om honom. Men det gör jag, just därför tycker jag han kan få sluta sina dagar nu.
Min lilla björn, eller lilla och lilla. Men han är så mager och emlig nu så jag vet inte vad. 
Audiatur et altera pars
Nej men åhh, vad otroligt ledsamt!! - lilla stackarn… =( Lider verkligen med er, trodde inte att det var så illa ställt… Förstår att du tänker vad som är bäst för honom, hoppas att de andra kan förstå det också! - hur svårt det än är, så måste man släppa taget när tiden är inne.. och det är den ju tyvärr när djuret lider. - Tänker på er i denna svåra stund, många, många tröstekramar!

Tack Tessan! Det värmer, inte lätt att släppa en familjemedlem sedan nästan 14 år tillbaka, men vad gör man.
När alla alternativ är uttömda liksom.
Han är ju pigg och glad annars och är gärna ute och leker och stojar. Det är det som gör att resten av familjen har så svårt att hålla med mig liksom.
Så hur får man en hel familj att släppa taget?
Ja, jag önskar jag visste svaret på det, kan bara fortsätta tjatat.
Audiatur et altera pars

Usch va tråkigt för er. Jag har själv varit där och fick ta bort min schäfer efter 10 år tillsammans. Det är inget lätt beslut men det är dock något som måste göras. Att övertala resten av familjen kan inte heller va lätt. Känns kanske som om du är den elaka, men det är bara att fortsätta försöka få dom att förstå. När det väl går så långt att hunden inte kan hålla sig så är ju bara det ett lidande. Han vet ju att han inte får göra inne och var gång det händer nu så blir det ju så fel. Stackars liten. Jag hoppas att du och din familj snart kan se likadant på saken och göra det som är bäst för honom. Ge honom en stor kram från mig!!!!

Tack Gitzy, det ska jag göra.
Audiatur et altera pars