Lilith.
Nu har vi haft henne hemma hos oss i snart ett dygn, jag och min pojkvän, och jag har svårt att tänka mig att vi någonsin kommer att släppa ifrån oss henne :)
Till "Lsun" och "Soffi" :P Hon äter bra och bajsar bra (hälften i lådan och hälften på golvet) och sover mycket. Varje gång hon vaknar springer hon tusen varv runt lägenheten för att lukta in sig. Nu har hon precis lugnat sig och lagt sig utanför transportburen för första gången, i vardagsrummet under en hög med filtar. Emelie var här nyss och lämnade en påse med vitalin, så nu har vi riktig illermat med :)
Måste bara passa på att tacka typ alla vi träffat från illervärlden för att ni är så otroligt trevliga och ställer upp! Det har ju varit några som klagat på påhopp här på forumet och sånt, men jag har bara bra erfarenheter! Tack!

va skönt att höra att allt gått bra, hade tänkt och ringa och fråga hur det gick, men nu fick jag ju svar på det. va skönt att det gick så fort med maten också, bra jobbat!:)
ja, hon är för mysig, bara rultar runt och sniffar=), enormt söt!
haha, aaa "hälften i lådan och hälften på golvet" låter rätt bekant;).

Sara
vad skönt att det har gått så otroligt bra för er :)
Vad roligt att det går bra för er…Hoppas att se mer från er & Lilith här.

Vad roligt att höra att allt går bra för er. Tänker på er och lillgumman massor nu.
Har ni möjlighet vore det super roligt med kort sedan nöär ni boat in er med varandra ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Härligt att höra att det går bra. Vet inte om Linus sa det, men ju renare hennes låda är, desto större chans att hon använder den. Primadonnan kan ju inte bajsa på samma ställa två gånger inte.. :)

Absolut, jag har redan tagit en hel del bilder, men hon rör sig så snabbt :P Inte alls som att fota katter. Bara suddiga, mörka bilder. Vill inte använda blixten, försöker att inte störa henne alltför mycket nu i början.
va kul att det funkar så bra! ja, jag har svårt att tro att ni komme att kunna släppa ifrån er tösenn sen. har träffat henne å hon e verkligen underbar!!

#6, ja, det sade han, så jag tar bort allt på en gång :)

Vad härligt med lite solskenshistorier!!