Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 641 ggr
regskylt
0

Efterlyser: Sigge och Alvin

Det är så att sommaren 2008 så var jag tvungen att omplacera Sigge och Alvin till en kompis pga familjeomständigheter. De omplacerades till en kompis som jag förlorade kontakten med (Fnuha här på ifokus). Sigge är född 2007-08-04 och uppföd av J.K i härrydda (kullbror med Ludvig von Diesel som tillhör Starshine Ferrets).

Sigge är viltfärgad och Alvin pastell.

Alvin har jag inge kännetecken på. han är född våren 2008 och bör ha omplacerats samtidigt och troligtvis till samma person som Sigge omplacerats till.

Allså, Fnuha har omplacerat dem, när vet jag inte eller varför.

Jag undrar om någon här har dem i nuläget eller vet vart de har hamnat? Jag har funderat på detta i flera månader och behöver verkligen hjälp.

JossanH
0

Varför inte ta kontakt med fnuha och fråga? Det måste ju vara det absolut bästa sättet för att få veta :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

regskylt
0

#1 Givetvis så har jag försökt, men får inget svar. Eller mer exakt, mitt ex som numer har kontakt med henne har frågat men får inget svar. Så tänkte att det kanske går lättare den här vägen.

VeronicaKahlbäck
0

#2 Tror jag brukar se henne kommentera på andra sajter än så kanske är hon aktiv? Bara kika på hennes press under statistik.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

regskylt
0

#3 jo jag vet att hon är lite aktiv. Men jag förväntar mig som sagt inget svar från henne.