Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 168 ggr
skrollan
0

apan i familjen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vad ska jag ta mig till. Vi har stolarna på bordet uppochner vända för att skrollan biter sönder dynorna eller hoppas upp i fönstret.

Vi kan inte ha något på balkongen, för att vi hade stol och bord där en gång, och då hoppade hon upp på stolen, sedan bordet och sedan skulle hon över räcket. Suck.

Nu är det nya hysset att hoppa upp i soffan, sedan till fotäljen, sedan skrivbordsstolen och sedan skrivbordet med alla viktiga räkningar och papper och ta alla pennor, sudde och allt som finns från husse. Och Några av desssa möbler kan vi tyvärr inte flytta på. Hmm =/

Fast vi har iaf fixat nu så att hon inte kan gräva upp jorden i blomrukorna i vardagsrummer :) med lite hjälp av stenar och kartonger så har vi en sur liten tjej här hemm ikväll när hon precis upptäckte detta :)

skrollan
0

PUTT

skrollan
0

hallå, ingen som bryr sig om mig och skrollan:'(

Faxlin
0

Jodå, missade denna bara. ;-)

Men hur går det om ni skjuter in stolen helt mot skrivbordet då? Kommer hon upp ändå då?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

skrollan
0

Haha, jo , hon klöser sig upp som en katt som på balkongen. Hon hänger med klorna och drar sig upp.

Faxlin
0

hmm, du har inte foton på hur det ser ut? Kan vara lättare att fundera ut något då.

Audiatur et altera pars

skrollan
0

jag kan ta och lägga ut, ska bara ta min kvällpromenaf nu med pälsarna :D kommer strax

Faxlin
0

oki, då ser jag fram emot det. ,-)

Audiatur et altera pars