Iller = åsna
Japp idag har jag hört det sjukaste någonsin. En kille jag pratade med på msn trodde att jag hade en åsna. Sen när jag sa att det var en iller sa han, de är väl rätt lika. hahahha
Skiljer sig ju bara LITE i vikt och LITE i storlek hahahaha.
fan vilket gott skratt jag fick mig. =) behövde bara få skriva av mig. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
HAHAHA underbart det var nått nytt mycket tokigt har man ju hört men ÅSNA??!?! hehehe
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Oj, den var ny! Iller och åsna? Det är ju som katt och elefant?
envisa som en åsna kankse jag kan köpa men se ut som en åsna håller med dig soffi är ju som katt och elefant hahah roliga folk de finns!!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Hahaha! Hur tänker man då?
Det var dagens…
ja du ärligt talat så vet jag inte hur han tänkte.
Men bra kommentar maria. Envis som en åsna =)
hahahaiioohhaha :D :-)
ja se där fler än jag som får sig ett gott skratt =)

haha, åsna :P…haha, jag visste inte att illrar hade ränder eller att zebror fanns i fler färger ;) haha

Nja, ja vet inte jag! Åsnor har ju som bekant ett sätt, att de inte gör, det dom absolut inte själv vill… Hur många av er lyckas med att få era älsklingar att göra de inte vill??? Visst går det att locka fram ett och annat med en morot på en pinne, men kan vi inte vara ense att illrars envishet och egenheter i mångt och mycket kan liknas vid en åsna
.
hahahahahahahah

haha, ja likheten utseende mässigt är inte såååå stor där. ;-)
Men det är klart det mest udda jag hört i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hhahahaa…mycket ska man få hör innan öronen trillar av!! tror jag skatrattar ihjäl mig!! =) det var det värsta jag hört på läänge!!
Hehehe, helt sjukt att man ens kan tycka att de är lika =) kanske skulle leta reda på en bild och lägga in en iller brevid och skicka till honom. =))

åå vilken söt iller, jag gillar dom långa öronen, är det nått du avlat speciellt på?
#15: hahaha, härlig kommentar du fick till. =)
hahahaha

#16 jag har mina stunder..
ibland är jag smartare än jag ser ut.. hihi