någon som gör puffar
Hej är ute efter nya illerpuffar.
Är det någon som gör och säljer fortfarande????
Sy dina egna? :)

Jag har min (oerhördt ouppdaterade tyvärr) hemsida kvar(se länk i signaturen), men syr mest på beställning nu mera. Du är varmt välkommen att kontakta mig via pm så kan vi diskutera vidare om det är något som är intressant! :)
Sarae hennes puffar är väldigt poppis härikring

#3 då sarae ej har iller längre så ligger henne sy butik på is och lagret är helt slut =(
Jaha vad tråkigt trodde hon iaf skulle ha kvar den verksamheten

#5 det kan ju komma senare. jag hoppas iaf det då jag vill ha mer av ferretlove =)
FerretLove kommer nog att leva kvar… har inte iller längre men intresset finnsdär ännu ;) Men just nu ligger min symaskin nedpackad i en flyttkartong, så ja, tillsden blir upppackad i december någon gång så är det dessvärre paus.
#7 du får nog ta och packa upp den tidigare, jag har 5 barn som skriker efter nya Sarae puffar!
Hälsningar Malin

Jag har tidigare bara sytt kattbäddar och kattrelaterade saker men tänker nu försöka att få till lite illersaker också.Kom med önskemål så ska jag se vad jag kan fixa.Har även brodyrmaskin så vill man ha broderade bäddar så kan jag fixa det.Än så länge finns det bara kattrelaterade saker på min hemsida men sovpåsarna borde kunna passa bra till illrar också.
Stolt ägare till tre La permer

Vill tillägga att Monica kommer att sponsra några sovsaker till lottbordet på utställningen Mälarillern 2013, så där kan ni känna och klämma på dem i verkligheten! ;)

#11 Har just packat fyra påsar ,två bäddar och en hängmatta som nu är klara för avhämtning.
Stolt ägare till tre La permer

#12 jag var så nyfiken så jag fick ju lov att packa upp dem så fort vi kom hem och det var jättefina grejer vi fick, tack så mkt! :)