Amy och Melker
Amy ska äntligen få en kompis. Melker är den utvalda. Biljetten är bokad så den 18e Augusti åker jag till stockholm för att bli 2 Kg(!!!!) tyngre :)
längtar
Åhh, äntligen får melker ett bra hem. Vad skönt för älsklingen :) Skönt att veta att han kommer till en bra familj nu! Grattis och puss korvenb från mig :D <3
Vad härligt att höra sig själv omtalas som et tbra hem :)
jag längtar massor, har en bild på Melker som skrivbordsunderlägg på datorn ;)
Härligt det låter, Melker är en riktig snygging tycker jag.
Jag tycker han verkar vara det emsta.
2 Kg tung , snygg, kelig..perfekt ju :)

Vad roligt för dig och Amy. Hoppas att allt går bra för Melker pojken nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja det hoppas jag med. Ska blir härligt att höra lite ploppanden och skuttanden i lägenheten :)
Men det finns ju träffar och utställningar, där kan dom säkerligen träffas. Det går alltid att ordna :)
Ja, det skulle vara underbart :)
ja så vi kan väl sikta på att slänga ihop något i juletiden kanske?
Ja, absolut :D:D

Va roligt att Amy får en kompis. Tror Melker kommer få det jätte bra hos dig :)

Melker är alltså barkis?? eller det var så han hette förr!!?? Skulle vara kul att träffas ngn gång. Eftersom frallan och han har bott tillsammans förr!! =)
Är melker barkis? jag var nämligen i kontakt ed han som hade Barkis och skulle kommit och hämtat honom när han sa att en annan tjej hade honom. hmm…
#12.. vad kul att du tror det :) Lovar att komma med bidler och uppdateringar. Vi kommer även, alla 3, vara på Flygande Illern ;)

#14 Ja men är det carlas iller som du ska ha eller?? för de bytte ju nämligen namn på honom. kan ju vara jag som har blandat ihop allting. hoppas de finns ngn klok som vet?? haa
Vad skoj att du får en kompis till Amy. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
# 10 Skills har alltid en julträff i december, som brukar vara hemma hos mig. Så hitta inte på nått annat nu utan kom på Tacoträffen istället!! 
Sara
Ja, han hetta barkis innan, om inte jag har slagit i bakhuvudet :)

ja men de var väl de jag visste! hihi

Hoppas verkligen att du får melker nu Kitty!! Stackarn ska verkligen inte behöva flytta mer. ush. det är nästa så att jag bara själv vill åka och hämta honom=( Läste att han ligger på blocket nu. Varför fattar jag inte!?
Tjejen som äger honom vill tjäna lite kosing antagligen.
Sara
Tjejen som äger honom vill tjäna lite kosing antagligen.
Sara
men vi pratar inte om det här inne efterosm vem som helst kan läsa. Vi ska ordna så att kitty får honom !