Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1238 ggr
Monizz
1

Skänkes

Hej då min bädta vän somnade för en veckas sedan så skulle vi vilja att hans kvarvarande mat kom som en julklapp ( nu försent)

till ett omplaceringshem gratis emot frakt. Max kom själv ifrån ett hem så därför så skulle det kännas bra att ge bort maten gratis till behövande illrar som nån hjälper och tar hand om.

Maten är en oöppnad låda av märket versele-laga (även några lösa påsar, dom skickas i 750gx4) så alltså mist 3 kg

och en öppnad påse med godis (iller) från djurmagazinet inte många alls kvar men skickar det som finns..

Vill inte att det blirt gammalt utan bättre att nån annan kan få användning av detta :).

Saknar min vän så mycket men har en 8 månaders bebis så har förstått att vi lär nog inte få användning av denna mat på väldigt lång tid för lär nog inte komma hem en ny pälsis hit på nått/några år..

Vegosessan
0

Finns det kvar?

Kärlek, ärlighet & respekt. 
/vegosessan.

Monizz
0

japp :)

Vegosessan
0

Min granne har nyss fått en iller..
så jag kan gärna ta det isåfall?
Men frågan är då om du vill skicka det
eller vart du bor?

Kärlek, ärlighet & respekt. 
/vegosessan.

Monizz
0

Jag vill ju helst att det kommer till omplaceringshem, därav gratis.. Eftersom att max var omplacering..

Jag bor i ransta, ligger mellan sala och västerås.. kan absolut skicka..

FerretCrow
0

#4 cecilia lucifer kanske kan ta det? är ju ofta hon hjälper olika omplaceringar. eller skänk det till ett katthem i din närhet =)