Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 565 ggr
FerretCrow
1

suprelorin Hanar"

Ni som har hanar som är kastrerade med chip hur har deras "påse" varit?

Miilo fick sitt chip i höstas och gick väldigt snabbt ur brunst och ja han drog upp påsen så pass att kikade du snabbt såg han ut som en liten tjej.

Och nu när andra här hemma börjat brunsta så visar nu grabben en liten påse med kulor…

Chip har ju ingen garanti på hållbarhet….men ska jag ha oturen att det inte ens håller 4 månader?

TottsiGirl
0

Påsen med kulorna hänger där men kulorna är väldigt små, som ärtor och de har dom varit hela tiden på lurvet..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

JossanH
0

Du känner, och ibland ser, kulorna som är små som ärtor och ligger i pungen. På en hane som varit okastrerad så att han fått gå i full brunst tycker jag att det tar längre tid för kulorna att bli små, men har hans kulor varit mycket mindre än de är nu är det ju konstigt. Du är säker på att chippet sitter kvar?

Sajtvärd på Iller.ifokus

HannaM
0

Ärtostora kulor åker upp och ner på zombie, ibland synliga ibland inte.

FerretCrow
0

Ja hans kulor försvann helt på typ 1 vecka då han fick chippet i augusti. och har varit borta sedan dess sp blev lite brydd när han nu går med sin brunstiga son att det kom fram kulor. är bara till att avvakta och hoppas att det bara är som i Hannas fall =)

Men men annars blir det att chippa om.

VeronicaKahlbäck
0

Själv tycker jag det verkar som att Tottes brunst triggar Oliwer till brunstliknande beteende men om det är fakta kan jag ju inte svara på :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

FerretCrow
0

#5 ok när chippades dom?