Söker uppmärksamhet
Jag har lite svårt hur jag ska leka med Groggie, jag brukar kittla honom på magen och rulla bollar och så. Han är ju såklart mera vaken är skrollan, mycket! Så att när jag är hemma så brukar han bita och dra i mina byxor för att få uppmärksamhet. Men nu har han börjar med en till metod, han sätter sig i ett hörn i närheten av mig och låtsas bajsa som jag förstår. och så springer jag emot honom för att sätta honom på lådan och det är det han vill, att jag ska ta honom så att då springer vi runt hela lägenheten tillsammans :) Haha.
Måste säga att leksaken med macaroner i flaska med strumpa är toppen, Groggie bara älskar den :D
Det där med att springa och låtsasbajsa i ett hörn utan låda kör Neo också med när han vill ha uppmärksamhet.
Så jag tror det är ett "SE MIG! SE MIG! SE MIG!"-rop :P
#1 Haha, jag det tror jag med. Charmtrollen :)
Har haft flera illrar som sätter sig och låtsasbajsar i toalådorna för att sedan komma springande och tigga godis, för visst var de duktiga när de var på lådan!!!?? 
Sara

Ronja gör bajs-tricket när hon e sur på mig… När jag precis har fyat henne eller gjort nåt hon ogillar.. som bada eller klippa klor *suck*
Och då sitter hon kvar tills jag tar henne och börjar pussa på mig :P
#3 Haha, det kör vi med här hemma också :)
#4 haha, det var en rolig grej ju ;)
Laban, Kahn och Nanooq gör som så att dom sätter sig vid sidan om mig om jag t.ex står vid vasken och förbereder nått, frukost eller middag kanske. Hjälper inte detta, så biter Laban till mig i lilltån för att jag ska se att han väntar. Kahn och Nanooq dom lägger sig båda 2 rakt över mina fötter för att få uppmärksamhet. Laban har eskalerar sedan med att ställa sig upp på mitt ben och nippsar hastigt tag i knävecket, alltför att visa mig att "du mamma, nu har jag väntat länge nog på att du tar nytt vatten, eller du mamma, nu får du ta upp mig så att jag kan se vad som händer där uppe". Tilly däremot följer mig som en skugga så fort som hon är vaken, sätter jag mig vid datorn, så klättrar både hon och båshumlan Tiffanie upp och lägger sig till rätta antingen i mitt kvä, eller så i den lilla lådan med en mjuk fuskpäls som står uppe på datorbordet. Agenz ska helst ligga över min axel om jag sitter vid datorn, Lilleman ska alltid ligga rakt över mina fötter som en värmare. Ännu har inte Jazz börjat med något, men han har så smått börjat att söka kontakt. Och tar jag upp honom, så vill han helst som Agnez ligga på en axel. Eller så lägger han sig i korgen på datorbordet, antingen själv eller över båden Tilly och Tiffanie. Lilla Lina är den ända av mina illrar som ska ligga så nära min kropp som möjligt, hon vill gärna innanför mina tröjer och sova där. Så ofta när jag sitter vid datorn, faktiskt jus nu, så har jag lagt upp mina ben på höljet till datorn. Och Lina ligger just nu och sover innanför min T-Shirt och snusar så gott, lite varmt, men myyyysssigt värre.

'#6> Wow vilka keliga illrar du har. Sådär mammiga är bara mina illrar när vi är på främmande mark, tex åker bil eller hälsar på nån. Eller när Alba fryser på natten. Skulle vart trevligt med lite mys annars åxå. otacksamma djur… hehehe
Ja, jag vet att jag är lyckligt lottad med mina myspåsar, men dom är det bara mot mig. Tar andra personer upp dom, ja, OK tycks dom tänka. Kan väl vara här uppe en stund då, mamma är bättre när det gäller att mysa. Som inatt vid ca 03:50 tiden, så smög både Lilleman och Laban upp i sänger och la sig tätt in till mig vid min mage. Sen somnade vi nog, och jag vaknade igen ca kl.9:00 då hade båda lagt sig nere vid mina fötter, var väl varma kan jag tänka.
jag vill också ha såna illrar ;O)