Stoppa upp en iller
HA! Nu blev ni allt arga när ni läste rubriken va? :-)
Det jag ville säga var att jag tittade runt på blocket efter illrar. Jag hittade då en sov-påse gjorda för katter och illrar. Det ser ganska mysigt ut. Länk :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Din retsticka. Nu ska du se till att vara snäll Jim. *morr*
Inte få pulsen att slå snabbare på mina medlemmar nu. Tänk vad arga de hinner bli innan de läser att du luras. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#1# kan tala om att en iller inte får plats i den hängsäcken. Köpte en, och det är mer till råtta än till iller. Eller så när man har små valpar hemma, men en vuxen, inte ens min lille Laban på knappa 1 kg i vikt fick plats i den. Men det är dina pengar så du gör som du vill om du köper den, ville bara tala om hur den är.
Jag äger ingen iller, men jag ska nog köpa en sådan där iaf, bara för de ser så gosiga och söta ut. Vem vet, jag kanske köper en liten iller-valp någon dag, då har jag ju en sov-säck åt han redan. :-)

#5: Vänta bara tills du fått träffa mina goshögar. Sedan är du såld Jim, jag lovar ;-)
Audiatur et altera pars
Jaa, det tror jag nog. Fast jag är ganska såld redan nu, bara efter att ha kollat på fotografier från alla medlemars illrar. :-)
Min bror flyttar ju härifrån. Då blir hela övervåningen min. Då köper jag en grind och sedan en iller. Då har mamma ingenting att klaga på. Illrar för väl inget oväsen utav sig? :-)

haha, tror du måste läsa lite mer om öronproppar och kraffsande illrar.:-)
Finns ett talesätt som säger att en iller alltid är på felsida av en stängd dörr, och de tvekar inte att berätta det :-)
Audiatur et altera pars

"Illrar för väl inget oväsen utav sig?"
hahahahhaha. det var det roligaste jag hört idag. du ska bara veta när dom kör igång mitt på natten, och börjar krafsa på dörrar. är dörrarna lite glappa så dunkar dom. tess brukar göra det ett par timmar vid 3-4tiden. men nu har jag löst dunkningsproblemet ;D