Vinterfet

Oj vilken stor gosig grabb. vågar man fråga vad vågen visar på han?

Den visar bara 2,1kg men det är mycket päls och en ganska kort kropp med korta ben och kort svans ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jo fluffen gör ju stor skillnad oxå. Fy Inferno låg för ett tag sedan på 1,9kg så vill nog inte veta om han tänker öka mer =P

Zombie går numera under benämningen hårig amöba… ha liksom flyter ut överallt med vinterhullet=p
Biiiild!!!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Och så en bild på Annie som visar hur rund hon är. Tjockare än Frost :P
//Denise

#4 Haha Oliwer på sina 3.2 kg, i somras på Valla vägde han 1.9 så skillnaden är ganska markant. Kan försöka komma ut med dom lite tidigare idag så jag kanske kan lyckas få lite bättre bilder!
Brorsan hans som i somras låg på 1.7 gissar jag ligger runt 2,5 men han är också mindre i övrigt så det är väl tur :D
My girls ligger på 1.3 samt 1.4 vilket man kan påstå är en del men i jämförelse ser som yttepyttiga ut hehe..
Vicente är bara så jäkla söt 
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#14 inga små damer heller då kan man tänka ;P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Här är det bara Ayla och Creb som samlar på sig lite hull, de andra luras bara med päls.

Nu tycker jag inte Ludde är så fet längre :P
Hälsningar Malin

#18 Haha en feel-good-tråd för mindre "feta" illrar :P
Det där med proportioner är det avgörande, Oliwer på sina 1.9 kilos sommarvikt är slimmad och snygg medan nästa skulle kunna vara bredare än lång!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#19 Jag har ju aldrig haft nån stor hane förr :P Simba är typ som töserna.
Och så kommer Ludde, som nu är go och rund om magen efter bara nån månad hos mig och som är så bak tung att han inte ens kommer upp i soffan!! (Illern som tidigare hoppat 120cm) :P
Men ja… Han är ju 5 år nu också ;)
Hälsningar Malin
#19 ett kilo till på vicente skulle fasen i mig inte gå, så visst har proportioner mycket med det att göra. ;) eller 3 kilo på Skit när jag hade honom- han skulle inte kunna röra på sig då hans maxvikt låg på typ 1,4 kg..
Sajtvärd på Iller.ifokus

Det syns ju inte jättetydligt men här ligger det vita fluffet och brer ut sig med rumpan åt bäverbröderna och käften i matresterna=P
ska försöka få en schysst bild på willa o lägga ut, vägde henne häromdan o då låg hon på 960 gram, rekord!! hon brukar ligga runt 700 på somrarna..:) hon ser ut som en liten boll nu, lilla rultan!
Problemet är väl att det är mest bara muskler på denna gris