Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 426 ggr
Strumpan
0

Är man knäpp eller är man knäpp=)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt nu här och tittade på jenkass små sötisar. Är det fler än bara jag som får världens saknad efter sina pälsar när man tittar på andras foton fast man bara har dem några få meter ifrån dem?!

Illerbiten eller vad??!! Vad skulle man göra utan sina pälsar???

Bilden är tagen med mobil mitt i natten (dåligt ljus) därför så dålig (Athlaz och Kentucky)

Jag visste inte vad jag skulle sätta den i för grupp…

Mvh Jenny

Strumpan
0

Så bedårande söööööt!!!!!!!!!!!!! Athlaz

Mvh Jenny

[jenkass]
0

hehe javisst man bara smälter :) spelar ingen roll vad dom gör man kan sitta å bara titta på dem i flera timmar ;) Visst är det kul när illrarna går ihop tillsammans?

Strumpan
0

Kentucky =)=)=)=)

Mvh Jenny

Sara
0

Haha, jag är likadan! Ibland måste jag leta upp dem och pussa på dem efter en stund här på forumet.

Sara

Strumpan
0

Jag tror att det är det som kallas illersjuka Räcka ut tunganGenerad

Mvh Jenny

Strumpan
0

Vad skulle man göra utan dessa pälsbeklädda odjuren??

Mvh Jenny

skrollan
0

jag håller fullstänigt med :D

Strumpan
0

De vet när de kan driva en till vansinne och de vet vet när de kan få ens hjärta att totalt smälta. Athlaz har kommit på ett sätt att göra en vansinnig. När jag sitter och pratar i telefonen och han tycker att man har pratat förlänge, då drar han ut sladden till tv:n. Eller om han inte får komma upp i famnen tillräckligt fort (han klättrar upp för byxbenet), då tar han sig in under byxorna och biter mig i smalbenet, när man sen har tjutut till av smärta lägger han sig på rygg på golvet och ungefär säger "titta vad jag är söt" och då kan man ju inte göra annat än att plocka upp honom för då har han tagit ens hjärta igen! Någon som känner igen sig????

Mvh Jenny

Norrskenets
0

Håller hellt och hållet med=)

va fina Atlaz och kentucky är, riktiga mysisar=D

Strumpan
0

Tack! Kentucky är inte min, hon tillhör Veslan. Världens snällaste! Jag får låna Chucky som sällskap till Athlaz tills i höst då jag ska köpa mig en valp till.

Mvh Jenny

Norrskenets
0

#10 va snällt=),vill själv köpa en till men det får vänta…vill uppfostra färdigt Saga först. Man vill att hon ska ha en kompis iaf så hon får iaf vänta på en kompis tills nästa vår=)

Skönt iaf att du har den turen att kunna låna en kompis tills vidare hehe=)

Strumpan
0

Ja, Vanja är guld värd! Athlaz är så jätteglad. Det är nästan som om de sitter ihop, de äter, sover, leker och till och med gå på toa tillsammans!

Mvh Jenny

Norrskenets
0

Huga va gulligt=), man får tänka posetivt att man har två kompisar med att hon kan komma dit och leka lite då och då…illrar varav en är Saga´s kusin =)

sofie
0

#12 Det verkar vara nått med dom kullarna. Betty och Bianca ser man att dom vet att dom är systrar. Dom är helt annorlunda mot andra. Sen när vi träffat syskon till dom så leker dom på ett helt annat sätt än med andra illrar.

Strumpan
0

Chucky krigar med nästan alla illrar som hon inte är syskon med… Men de är alldeles underbara små kryp vi har =)

Mvh Jenny

Norrskenets
0

Nu vart det lite fel,jag får tänka posetivt eftersom jag har två kompisar som har två illrar Saga leker med varav en är hennes kusin(Miilo) om jag inte hade haft dom som hon kan leka av sig hos då vet ja inte hur hon skulle vara då..Hon får nu iaf vänta med att leka med dom tills skabben är borta, vilket hon tycker är jobbit och min ena hund tycker det är jätte oskysst att han inte får vara hos henne nu eftersom dom leker annars jämnt, så den här tiden har man busat och busat och busat för att hon ska bli glad=) tur är att hon älskar att busa hehe

Strumpan
0

gumman…. Här är det skabbigt värre oxå… det är isolering som gäller…

Mvh Jenny

Norrskenets
0

#17 jasså, joggit=/…Saga ska få sin andra spruta för skabben den 10juli sen är den sista efter två veckor…såå lång väntan..det påminner mej om att jag skulle göra rent öronen på Saga, såg att det hade blivit skitigt igen*skabb monster*usch! dom  ska bort! bort! bort!

Strumpan
0

En gång skabb, aldrig mer skabb (hoppas jag). Jobbigt, äckligt och synd om pälsarna

Mvh Jenny

AlbaStiffler
0

#20> Mina illrar har fått skabb varje gång de träffat andra illrar. Så vill du aldrig mer ha in skabb i huset, träffa inga andra illrar! men om du inte kan hålla dig, kolla efter öronskabb nån vecka efter varje illerbesök!

Strumpan
0

#20 jo, jag vet…. men man kan ju alltid hoppas på skabbfritt =)

Mvh Jenny