Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 510 ggr
Carla
0

Stackars lilla Melker!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis som jag och Nina trodde så har hon tjejen som köpte Melker nu hört av sig till oss, och det visade sig att hon inte vill/kan ha kvar honom. Så vi ska ta hem honom hit igen, och KANSKE ha kvar honom om vi inte hittar något bättre hem. Så vi vill veta om det är någon här som är intresserad av att ge Melker ett bra hem? Och helst har en eller flera illrar redan så han slipper vara själv.

Melker är en kastrerad illerhane på 14 månader. Han har redan tre hem bakom sig så nu vill vi att han får ett livslångt hem hos någon.
Han är en mysig kille (när han själv vill). Han är vaccinerad en gång. Går bra ihop med andra illrar, både honor och hanar. Intresserad?

Ring eller maila:
0737 200 984
880720@gmail.com

HannaM
0

men stackars lilla sötnosen, hoppas han får ett bra hem nu var det än blir där han får stanna resten av livet..

Carla
0

**#1. Jo det hoppas vi också.
**

AlbaStiffler
0

Skönt iaf att han kom tillbaka till er, så hon inte själv sökte ett hem, som kanske inte vart så lyckat… Hoppas han hittar ett tryggt hem snart, stackarn.

Lägg in lite ny info om honom i denna tråd, vi har ju kort minne och minns inte de gamla trådarna. Ålder, stil?

babsan
0

Men guu stackarn…..en som jag känner vill ha honom :)….vad kostar han den här gången då :P??

Carla
0

#3.  Jo vi hade bestämt det innan, att om hon inte ville/kunde ha kvar honom så skulle hon höra av sig till oss. Lite info om honom har jag nu lagt in.

#4. Okej. Bra hem går före pris. Men jag vill gärna veta lite om personen som är intresserad av honom. Ålder? Illervan? Osv.

Sara
0

Eftersom ni var oroliga för att han inte skulle få det bra, så var detta kanske det bästa som hände.

Sara

skrollan
0

skrollan sänder en puss till melker <3

kitty
0

Är lite nyfiken på Melker..kanske är en bra kompis till Amyn…

skrollan
0

#8 Jag lovar, han är absolut den trevligaste illerkille som jag hade träffat. När han var hemma hos mig för att nina och carla var borta så bet han INGEN av oss. Han kunde vara slarvig att gå på¨lådan eftersom att trösken hade så mycket intresante dofter;) Men satte man han på lådan så gjorde han "sitt" på en gång :)

Han är den mest keliga iller jag träffat dessutom, han pussas gärna i ansiktet och min lillasyster som egentligen är för liten tycker vi för att hålla iller och gosa eftersom att man inte alltid kan lita på dem. Hon satt hela kvällen och bara gosade med Melker i soffan, och han låg och snussade som en stock hela kvällen hos henne. Han är en ängel från himmlen!

Han gick dessutom jätte bra ihop med min hona Skrollan, första träffen så var det kärlek. Dom gick in och la sig i Melkers transportbur och myste. Det var hemskt att skilja på dem =(

Jag hoppas att det var okej för er Niiina och Carla att jag berättade lite om Melker för er. Han ändrades ju lite när han kom hem till oss första gången när han inte hade blunda som kompis. Jag ber om ursäkt om ni blev sura annars!

Bilden på jätte Melker som dricker vatten :)

kitty
0

det låter ju som en härlig iller :)

har PMat och hoppas nu få hälsa på.. vore fantastiskt om Amy kunde få en kompis..