Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 275 ggr
Julie
0

Illerträff i Karlstad!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 30:e juni har Svenska Illervänner en illerträff i Karlstad kl. 13.00 bakom Sundsta Badhus! Vi bjuder på fika och solskydd till illrarna finns!

För frågor eller vägbeskrivning, maila julia.boden@hotmail.com !

Julie
0

Träffen blir tyvärr inställd! :(

Smeagol
0

ja ha, får man fråga varför?? Hoppas de blir ngn mer träff så man kanske kan komma!!?? Jobbar ju denna helg så hade ialf inte kunnat komma =(

skrollan
0

putt?

Madde
0

Synd att den blev inställd.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Julie
0

Jag ordnade den här träffen tillsammans med en annan tjej, vi skulle dela på alla uppgifter, nu har hennes ena iller tyvärr gått och blivit sjuk, så hon är jätteledsen och orkar i stort sett inte med någonting av detta. Vill bara vara hemma med sin bäbis, vilket jag förstår!

Jag åker till Cypern imorgon och känner att jag inte hinner med alla förberedelser själv, tyvärr, hade jag inte åkt, så hade jag självklart fortfarande haft träffen, men det blir för mycekt nu med all packning och hela kittet. Så tyvärr!

Men vi ska ordna en lite längre fram i sommar och hoppas på att allt går bra för hennes lilla tjej, det är bara att hålla tummarna!

Madde
0

jag förstår att du inte orkar fixa allt själv

Du får ha det bra på cypern och så håller jag tummarna att den andra tjejens iller blir bra snabbt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Julie
0

#6 Tack! :)

Hon har fått börja med antibiotika nu som hon ska äta i 7 dagar, förhoppningsvis blir hon bättre!

skrollan
0

håller tummarna för den lilla och hoppas att du får trevligt :)