Vem är du?
Var ett tag sen vi presenterade oss!
Berätta hur mycket eller lite du vill men för mej är det ett plus med bild, på dej!
Alltid lika roligt och se hur alla ser ut och om ens förutfattade bild stämmer eller inte.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
För lat för att skriva allt igen så jag lyfter en äldre tråd 
http://iller.ifokus.se/discussions/4e9752afd4ebea45dd002a94-vem-ar-du
#1 Du får *bra inlägg* av mig :D:D:D
Välkommen till ferretplanet.se :)
Vi är lata och kopierar från den gamla:) Namn: Billie och Hanna Ålder: 18 och 17 år Bor: Västerås Jobb: båda pluggar, hanna till nagelterapeut och jag billie till egenföretagare:) Ilrar: Benny 5 år silvertomte, Mollie 4 år pastell, Melvin 1 och ett halvt år viltfärgad, Cord 5 månader blackself :) Andra djur: 4 katter två råttor och 5 sköldpaddor bild har vi tyvärr ingen på mobilen:)
Det är väl inte mycket som stämmer om mig från gamla tråden ;) Jag heter Josefin är 28 år och bor i Boxholm i Östergötland med sambo och ett barn. Hyr ett litet hus men letar större hus på landet. Har 2 illerpojkar som heter marcello och vicente födda 2010 och 2011… Och fler lär det väl bli ;) Bilden är tagen för ett år sedan hos en fotograf.. Har inte längre mörkt hår.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Haha, snyggt att min tumme är med också på bilden ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Erika Johansson 25 år och jobbar inom hemvården och pluggar till personlig assistent.
Bor på landet (ånge i västernorrlands län ) med min sambo och min son på 4½ år och såklart mina pälsklingar.
Hanen Miilo 5år, honan Thyra 5år , Lacina 1 år, Honan Toffie 7 månader, hanen Inferno 5 månader, Honan Sparkle 5 månader.
Vi har även våran sköldpadds färgade lilla kisse vid namn Spottan som vi själva fött upp.
Fireflame ferrets heter min uppfödningen och tog min första kull detta år och kull planeras även nästa år just nu =)
Josefine Mårtensson, 21 år och jobbar som butiksbiträde på United Colors of Benetton och som servistris på Jensens Bøfhus i Malmö.
Bor mitt i centrala Malmö, precis vid Davidshalls torg med mina två grabbar Ossian och Caspian som kommer från Sara Duholms uppfödning Optimus Ferrets. De är kullsyskon från kullen Wrong in All the Right Ways födda den 26/4-2011
Nyligen flyttade Navi också hit, hon kommer också från Skåne vad jag förstått. Hon är född våren 2008.
Smygdrömmer om ett hus utanför storstaden med en stoooor trädgård så att jag kan bygga den ultimata uteburen för pälsarna! För tillfället nöjer vi oss med promenader i stadens parker eller åker ut med mattes bästa kompis och hennes Flandres des Bouvier och går runt Svaneholm!
hej! Heter Rosa och är 25 år och bor i en studenlya i Göteborg med min halvårsgamla djävulstuss Thel.onious
jobbar i världens bästa kök.
ett av mina stora intressen är att fiska.
För att veta vem jag är mer, här är fem fakta som kanske beskriver mig:
1. äger över 70 par skor
2. spelar ofta hiphop högt för att reta min granne
3. ÄLSKAR rått kött
4. jag äger över 100 ps3spel (o mer andra)
5. Skogsrave är sann glädje

Jah heter Ylva och är 33 år. Jag bor tillsammans med min nyss "illerinvanda" sambo Reine och vår bebis i magen i skogen utanför Fåglavik nära Herrljunga.
Våra fyrbenta sambosar heter:
Illrarna
Alice (klarsferrets Alazée) född 2008 snart 5 år, tomte pastell
Nora född 2001 viltfärgad omplacerad
Lea född 2001 viltfärgad omplacerad
Och kissarna Iriz 3 år och Wilma 2 år
jag har haft iller sedan 2008 då jag skaffade min första iller Love (klarsferrets Ariok)
Men är verkligen Nora och Lea födda 2001? ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#11 Jag som blev superimpad sen ska du påstå att det kanske inte stämmer :P
Förutom Veronica Kahlbäck, vilket inte är så hemligt heter jag Marianne Elisabeth.
23-årig Norrköpingsbo som för tillfället pluggar upp gymnasiebetygen vilket jag tycker är mer eller mindre spännande ;)
Vad jag ska ha dom till kan jag heller inte bestämma mej för!
Hemmet styrs av fyra monster; ärkefienderna och helsyskonen Oliwer och Totte, födda -10. Galningarna Aylinh och Nailia gissningsvis födda -09.
Jag fastnar tydligen bara på bild under alkoholpåverkan, tänk mindre smink och lite nykterhet så har ni mej till vardags ;) Jag t.v.
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Jessica Schelin, 32 år och utbildad proffsdansare.
Bor i Karlstad men kommer från Torsby i norra Värmland.
Har stått på scen sen jag var 6 år, jobbat som danspedagog, som hästskötare i tävlings/avelsstall, arbetat i flera antik/vintage/retro/second handbutiker,
designar skräddarsydda handarbeten under namnet Granny Skills och står modell emellanåt.
Är autistisk med savant-drag och lever just nu som utförsäkrad.
Snubblade bokstavligen över min första iller våren 1999 och räddade honom från en taskig start på livet. Sen var det kört, Ferrets for Life.
Illerfamiljen består just nu av Asta snart 6 år, Lyra ca 6 månader och Iorek ca 4 månader.
Drömmer om att kunna ge Lyra den framtid hon förtjänar och att hitta ett sätt att ta mej ur utförsäkringen helskinnad.
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!
#13 ja, usch för utförsäkringar.. Förstört mångas liv :( hoppas du klarar dig bra i slutändan!
Sajtvärd på Iller.ifokus