Färska vikter
Nu har vi fått hem våran våg, så nu har illrarna vägts.
Tara 878 g
Betty 802 g
Bianca 751 g
Göris 1005 g
Kola 684 g
Örjan 2093 g

Jag slänger in mina brudar också då ;)
Prada 700 g
Blunda 800 g
:P
#0: oj örjan vägde riktigt mycket =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag gillar Göris vikt 1005, haha… Det måste vara muskler? För stor ser hon väl inte ut?
Har inte väägt mina på länge nu. Men Pradisen verkar va en lika liten plutt som sin mamma?
Hon ligger där mellan 6-7 hundra
#2 Japp och ändå har han blivit mindre.
#3 Hahaha ja självklart är det muskler ;) Ne hon kör ju med badring. Säkert och bra tycker hon. Hon gillar inte såna som Kola som ska banta ner sig en massa och se ut som stickor.
Trazan 1404
Funny 842
Sara
Hmm.. Kollade förra årets vikter och både Trazan och Funny väger ca 100 g mer i år än förra året vid den här tiden.
Sara

hmm, höga vikter :P dom ser ju så små och taniga ut när man ser dom :P
#8 Menar du våra flickor? :)

Örjan vägde inte lite inte:P
ca vikter:
Berit 550g
Mio 850g
Timon 1150g
Zebben 100% omöjlig att väga busar 24-7
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Hmm måste ja hem och väga i eftermidda ja me :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#9 haha, jaa :P men örjan såg inte så stor ut han heller :P
#10 Nepp och ändå har han bantat ner sig. Han är våran goabulle :)
#12 Hihi nepp han ser ganska liten utan innan man lyfter upp han och håller i han ;)

#13 aha, okey :P haha, när ni kommer hem igen får jag hålla honom o se ;) men den enda jag höll i på träffen var ju sötisen Bianca :) hon e sötis, kaxig och liten :D haha 

Roffe 1500 gram
#14 Ja det får du göra. Du höll väl i prinsessan Kola också? Haha japp nu har Bianca börjat bli pluffsig och pälsig igen.

#16 hmm, nja jag tror inte det :P….jag var mest megajstrad i blunda och Bianca :D Det var Linnéa som höll i Kola tror jag :P haha, fast jag kanske höll i henne oxå :P haha, jag minns inte :P
#17 Okej hihi.
Här kommer våra vikter,,
Ted 1215
Fiona 679
:)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Nu har vi varit o vägt våra "små" monster 
Marwin 2100 g
Dookie 1100 g
#20 Oj vad stor Dookie är! Frenja väger nu strax över 700 g. Så hon är Frenjas STOOORAsyster :P

# 21 Vi trodde faktiskt inte att hon var så stor men jag vet att vikten stämmer då den visade samma hemma på Marwin som hos vetten dagen efter.
Jo…hon har blivit stor…o han har blivit mindre :o) Vägde som mest 2,8 i vintras men sedan dess har det blivit sommar och han har blivit kastrerad.

Vägde nyss våra pluttar.. Aiia väger 780g och Jorm väger 1145g :)
#20, shit, Dookie är ju nästan lika tung som Jorm!

# 23 haha japp. Men så äter hon ju som en mindre shettlandsponny oxå ;o) Vet oxå att hon var en av de större töserna i kullen. Vi tänkte så eftersom hon skulle passa in lite bättre med klumpen Marw *s*

#24, ah, smart :) Häftigt med en så stor tjej, redan!