Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 413 ggr
tove.mcgrath
1

Repotage om iller

Hej vi är två kompisar som ska göra ett repotage om illern till skoltidningen och undrar om någon uppfödning skulle vilja vara med och hjälpa oss med detta :) Vi bor i östergötland. Är ni intresserade av att hjälpa oss med detta skicka ett Pm :D

JossanH
1

Är ingen uppfödare men har haft iller i 9 år och har just nu 2 pojkar. Jag ställer gärna upp om ni vill :) Finns i Boxholm.

Sajtvärd på Iller.ifokus

tove.mcgrath
0

Men det skulle vara toppen! Jag bor i linneberg utanför Boxholm :) Ska prata med min kompis i morgon så hör jag av mig så vi kan bestämma tid och så :)

JossanH
1

Haha, hur stora är oddsen för det liksom ;) Linneberg ligger ju knappt ens utanför Boxholm!

hör av er så får vi fixa till något!

Sajtvärd på Iller.ifokus

tove.mcgrath
1

Hahaha nee :) Jag har alltid viljat ha iller men får inte för mamma -.- så har en liten råtta :3 men ska flytta snart då dka jag skaffa en :) och det vore ju toppen att få träffa en iller så man får se en på riktigt innan :) då ska v lista ut lite frågor vi ska ställa dig med :D Några speciella dagar du har mer tid än andra?? :)

JossanH
0

Jag är mammaledig nu så är hemma i stort sett alla dagar men hade varit bra om jag haft någon som kunde komma hit och titta till bebisen medan ni är här så ge förslag på dag så ska jag se om jag kan få hit en barnvakt.

Jag hade samma önskan som dig- men fick inte, så när jag flyttade hemifrån skaffade jag min första iller och såhär i efterhand är jag otroligt glad att jag inte skaffade någon tidigare än så..

Sajtvärd på Iller.ifokus

tove.mcgrath
0

ska höra med läraren det är mycket på gång nu nämligen :P

tove.mcgrath
0

Vi skulle ha tid på Torsdag vid halv 1 ungefär. Skulle inte tro att det tar en timma ens :)

JossanH
0

Torsdag halv 1 funkar nog bra! :) jag skickar mitt mobilnummer via pm till dig.

Sajtvärd på Iller.ifokus