Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 216 ggr
joppe
0

Ommöblering?

Är det bara min lilla rackare som flyttar ut allt som går att flytta på bort från väggen?                                                                        Det måste liksom finnas en passage mellan möbler och väggar…!    Han är inte lite envis heller (och förvånadsvärt stark också för den delen) det spelar ingen roll hur många gånger jag ställer tillbaka grejerna, det slutar ändå med att dom står mitt i rummet! :)

Faxlin
0

Nejdå, mina töser försöker dom också. Fast de flesta möbler står aå att de inte kan flytta dem. och det andra får man helt enkelt flytta tillbaka. ;-)
Ganska vanligt iller fenomen tror jag faktiskt.
Eller vad säger ni andra illerägare?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Jajamensan! Här flyttas det också grejer. Men jag har en ny taktik. Flytta inte tillbaka sakerna. En dag när illrarna har tråkigt, så flyttar de tillbaka dem själva!

Faxlin
0

*Asg* Ja kan ju låta som en bra ideé om det inte vore för att de små räkorna ställer grejerna så man halvt slår ihjäl sig eller får leka hinder mästare för att ta sig från köket till vardagsrummet.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Visst ska det finnas passage, annars möbleras det om. Orkar dom inte möblera om själva, så ser dom till att skrapa tills någon annan hjälper till. Men dom är snälla, byråar och garderober får stå kvar. Har gjort som rikki, låter sakerna stå så att dom kommer förbi. Dom är ju så glada i att ha ställen där dom kan gömma sig och smyga på oss. Skrattande

trollet85
0

haha vi har stripat fast alla våra lådor i burarna i illerrummet så dom får stå där dom ska =) O när vi bodde i lägenheten så skruvade vi fast lådorna i väggen.

annat e de me vattenskålen Fundersam dom har kommit på att man kan krypa ner under golvmattan (som vi lagt i illerrummet för att försöka rädda orginalgolvet) där vattenskålen står o då åker den iväg…