Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 555 ggr
[majsan&melvin]
0

illersäkra stol?

nu har vi testat allt men ändå tar han sig upp… vår Melvin, klätterapan. finns det någon som har "säkrat" sin arbetsstol? har ingen lust att flytta den till ett annat rum varje gång jag inte är hemma. anledningen till att jag inte vill att han ska vara där är för att han tar sig upp på bordet och där får han inte vara. har saker där som han inte borde komma åt. visa gärna bilder om några finns:) sådan stol är det, http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19894448/?preferedui=desktop&cid=se%3Emls%3Ehomepage

MBorglin
0

Går det inte bara att flytta stolen ifrån bordet. Så den står fritt i rummet? Den kan bli mindre intressant då?

[majsan&melvin]
0

det går ju men blir ju så sjukt jobbigt att flytta den hela tiden, och det är mycket saker i det rummet så det är lite trångt att ha stolen mitt i rummet…

VeronicaKahlbäck
0

Plasta sitsen är det enda tips jag har!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[majsan&melvin]
0

#3 nå tips på vilken plast man kan använda?:)

JossanH
0

Jag skulle säga att så länge den är klädd i tyg kommer han ta sig upp.. du får klä om den i vaxduk ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

VeronicaKahlbäck
0

#4 Vaxduk var väl ingen dum ide, finns ju ganska snygga! Annars täckplast, sådan man använder på byggen - den är ganska tjock så illern borde inte lyckats riva upp den när den inte får fäste :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

[majsan&melvin]
0

tack så mycket för alla tips! ska testa med både plast och vaxduk och se hur det går!:)

Sarah
0

Jag har gett upp fajten med stolar och bord :) Jag förlorar ändå. Mina hoppar jämfota upp så just nu står mina köksstolar i vardagsummet :P