Nya illerbyrån!
Detta är dessutom vår lyckodag! För en stund sedan var Frenja borta och Björn letade efter henne. Då öppnade han byrålådan fast han visste att Arwen var där inne, och att chansen för att Frenja skulle vara där inne med andra ord var minimal. MEN: De låg och myste där inne båda två! TILLSAMMANS! Så nu är det happy days :)
Gud va häftigt! riktigt snyggt! Visst blir man lycklig? nu går det åt rätt håll iaf ;)

Det var en snygg möbel tyckte jag. Mysigt värre med illrarna.
Ooo! Nu blir jag riktigt inspirerad!
Stans secondhandbutik har 50% på allt i morgon så jag ska ta en sväng dit och kika. Behöver en ny tv bänk och illrarna behöver naturligtvis en ny sovhörna. *hrm NOT*
Sara
Det var enkelt och väldigt kul att renovera byrån, i och med att vi fick den gratis från grannen så har den kostat ca 200 kr (färg + tillsats till borrmaskinen för att såga stora hål + roller) pensel, svamp, snadpapper och overheadplast hade vi redan. Vi blev supernöjda med oss själva :)
#5 Ja, vi är riktigt lycksaliga här hemma. Det fanns en period där jag grät massor och var övertygad om att det aldrig skulle fungera. Men sen som genom ett trollslag började Arwen och Frenja leka… Känns lite som typiskt för illrar!

vilken snygg, den måste illrarna gilla :D

Skitsnyggt blev det, bra jobbat! :) Och vad skönt att höra att de gör framsteg med varandra! Förstår att det måste kännas riktigt bra!

Prima jobb! :0)

Vad snyggt det blev. Kan tänka mig att illrarna blev nöjda nu :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars