Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 935 ggr
ThereseBergqvist
0

Nu är hon här! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så igår kom jag hem med vår nya familjemedlem Niima!!
Resan gick jätte bra.. Åt, bajsa och lite bus med nymatte! :P

Går jättebra mellan henne och Skorpan oxå!!
Först när vi släppte ut Niima så belv Skorpen livrädd och sprang å gömde sig under soffa. Hahah..
Efter några minuter blev hon ändå intresserad av den lilla vita pälsbollen i köken och smög sig dit. Så fort de hade luktat på varann så satte de igång med lite jagis.. PoppPoppPopp var det övervägade ljuden som de gjorde! :P 

De sov oxå tillsammans! Så matte och husses lycka var total! :D

ThereseBergqvist
0

En till

ThereseBergqvist
0

Niima i mitt knä på tåget

ThereseBergqvist
0

Får ta å knäppa lite kort lite senare när busfröna vaknat! :P

AlbaStiffler
0

Hon ser ut som en kopia av min alba… :) Mycket bra illerval av dig!!! :) Enjoy!

Ceciliaolucifer
0

Lycka till och hoppas att ni får många underbara år tillsammans! :)

Norrskenets
0

Så fin hon är, va kul att det går bra tillsammans på en gångSkrattande så söt så

Sara
0

Så kul att det gick bra!

Sara

sofie
0

Vad kul att det gick bra, Stora syster Tara hälsar till henne.

Madde
0

Niima är ju så söt så =))

Fick ju leka med henne ända från onsdag till söndag förra veckan. Ja även de andra 2 valparna =)))

Vad skönt att allt går bra. =)

Syskonen Xander, Criss och Xac hälsar oxå =) Även benjamin på ett hörn. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

_Ty_
0

Vilken liten pärla :)

holtz
0

Woho! Va gött att det går bra mellan töserna :)

ThereseBergqvist
0

Sover på mig

babsan
0

vad söt hon är :)  grattis :):):)

Norrskenets
0

#12Huga va mysit, jag och Saga somnade till en stund i sängen, jag på rygg och hon på min mage (me lite hjälp av mig såklart) de va såå mysit*älskar min tös så mycket*Skrattande Hur gick det hos vetrinärn?

ThereseBergqvist
0

Åhh visst är det härligt! :) Hehe..

Jo det gick bara bra.. Hon skulle ju vaccineras. Höll på å somna i min hand när jag skulle hålla i henne när han stack henne.. Huga va söt hon va då!

Jo, vetten var inte såå himla duktig på illrar och sa själv att han blev tvungen att läsa på om dem innan jag kom. Och på frågan när när de kan träffa andra eller gå ut å gå så sa han att efter ca 1 vecka.

(Ang den sista frågan få ni som vet bättre gärna rätta mig! )

elinn
0

Vad fin hon är Therese =)

Vi måste komma o hälsa på nån gång i sommar jag, brorsan Noel och mina tre andra ligister, så väldans långt har vi ju inte upp till Sundsvall =)

ThereseBergqvist
0

Visst är hon! Måste ju säga desamma om er lille kille! :P Himlans söt! Hehe…

Har ni fått hem han än förresten? Det var vell i helgen iaf?!  

Det vore skitkul om ni kom å hälsade på! =)
Säg till före så jag kan dressera dem lite ;) Hehe…  
Vart bor ni?

Just nu är den lilla madamen väldigt bestämd av sig och har fått för dig att det är kul att bita i folks fötter om de har strumpor på sig! Mycket dålig ovana som vi jobbar för fullt med :P

klarsferrets
0

Pappa Angel , Mamma Drucilla och syskonen Roxxy o Inka hälsar till Niima och dom säger ett stort tack för att du sms så vi fick veta att ni komm hem ordentligt.

Mamma o Pappa säger att Niima ska genast sluta att bita i folks sockor och försöka att dra av dom från folk.

Kanske ska du ge henne en egen socke som hon kan springa runt med så kanske hon slutar att dra i andrars sockor.

Det kan va en ide att göra så.

Sköt om er .

elinn
0

Vi är hos Anna-Carin o Emelie just nu, åker hem med lillkillen idag.

Vi bor i Gävle =)

Att bita i fötter är ju en väldans ful ovana, det får hon ta och sluta med tycker jag, hälsa henne det från mig hihi =)

ThereseBergqvist
0

#18 Hon hälsar så mycket tillbaks till mamsen och papsen + syskon genom ett liiitet nafs i stortån just nu! :)  heheh..

Men det var ju en idé.. Ska testa det för vi har ju nån sock som inte har någon sambo som hon kan få leka med! :P

#19  Åh va kul! =D Du får skriva och berätta hur det går då! Och knäppa en massa kort förstoss!

Men då är det ju absolut inte så långt!!  Perfekt! Heheh.. Då blir ni nästan tvungna att komma på besök :P

TottsiGirl
0

Och i helgen flyttade även syster Fiona hem till oss i Uddevalla så nu är alla småttingarna utflugna..

Även hemma hos oss gick det jättebra även om lilla Fiona tyckte det var lite läskigt i början…

Fiona vill passa på å hälsa till bror och syster popp popp pop

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

ThereseBergqvist
0

#21 åh va kul! :) Ni får berätta hur det går!

Skorpan poppar tillbaks! PoppPopp =)

elinn
0

Vad kul att det går bra för dig och Fiona oxå, Maria =)

#20 Jaha, vi blir väl tvunga att komma upp då Skrattande Men det gör vi så gärna så hehe =)

holtz
0

Vi vill se mer bilder på töserna tillsammans ;)

ThereseBergqvist
0

Sak bli :P Men nu när de är två stycken så är det dubbelt så svårt att få dem på kort! Heheh..

Niima med masken

ThereseBergqvist
0

Mina bebisar

ThereseBergqvist
0

Går ju inte att se men de är nästan lika stora :P
Förutom att Niima är lite benig än så länge medans Skorpen har massa gosehull! ;) Hehe..

holtz
0

Haha systrarna är små…Blunda är större än Pradisen ju

ThereseBergqvist
0

Här kommer en liten uppdatering på lilla Niima  Räcka ut tungan
Hon bara växer och frodas.. Fått sig lite hull på magen och allt! Hehe.. Och det börjar bli ordning på bitadet oxå, peppar peppar! Oskyldig 

Här har jag och Niima lite lördagsmys i soffan

ThereseBergqvist
0

Lång som en korv

ThereseBergqvist
0

Mera mys

ThereseBergqvist
0

Här är hon på 40års kalas i lördags Glad Låg på mammas axel i säkert en halvtimme å bara mös..

ThereseBergqvist
0

Grynig bild på tussarna och min kära pojkvän som gör nån lustig min här Fundersam

Norrskenets
0

Huuga va söta töser du har=) imorn ska ja till vetten för öronskabben

ThereseBergqvist
0

Är såå stolt över dem! :) Heheh…

Åhh,.. hoppas det går bra då! Skönt för henne å bli av med hyregästerna :P
Hur länge tar det innan hon är "frisk"? Nån månad?

babsan
0

nåw vad söta dom är :D

Norrskenets
0

#35 hon måste ta tre sprutor och det är 14dagar emellan varje spruta…sen när hon tagit sista sprutan så kommer ja och våldgästar er med Saga heheRäcka ut tungan

TottsiGirl
0

#37 men då är det dom sprutorna som veterinären måste ge eller är det stronghold?

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

#38 Jag måste till vetrinärn, ska dit idag. Provade stronghold på min första iller och han blev bra ett tag sen började han klia sig lika mycket igen.

elinn
0

såå söt hon är =) själv har jag inget internet till min dator än och inga bilder här heller.. så bilder på brorsan får tyvärr vänta..

ThereseBergqvist
0

#35 Aah.. bäst att vänta så alla kryp försvinner :P

#40 nee va synd. Vi ser fram emot bilder på syskonen här hemma. Hur går det med Brorsan då? Lika busig och galen som Niima?? ;) heheh..

VeronicaKahlbäck
0

Har missat den här tråden:P va stor hon har blivit, kul att det går så bra! Timon o Zebben hälsar till Skorpan o Niima också för den delen att det inte var meningen att skrämma henne men de visste inte riktigt vad dom skulle göra när dom träffa en så söt tjej;)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus