Gummiplupp!!
Min dotter överraskade mig med frukost halv ett. Jag reser mig från skrivbordet och lägger mobilen med handsfreen där.
När jag kommer tillbaka så ligger mobilen på golvet och ena gummipluppen till handsfreen är borta. Den enda som är vaken är Trixie och hon har en stor kärlek till allt som är av gummi.
Det konstiga är att ingen kan komma upp på skrivbordet. Det är omöjligt. Jag undrar om jag kan har varit så slarvig att jag råkat hänga ner mobilsnöret ifrån bordet när jag reste mig.
Nu har jag tryckt i henne paraffinolja och hon sitter nu under observation i bur.
Jag är livrädd nu. Jag har redan förlorat en iller pga toppen på en öronpropp.
Jag håller er uppdaterade.

Hoppas den kommer ut om hon nu har ätit den, håller tummarna upp!

uscha! hoppas det går bra*håller alla tummar och tassar här hemma*
Håller tummar och tår för att allt ska gå bra!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

FARAN ÄR ÖVER!!
Trixie är utsläppt och mamma ska be om ursäkt till henne nu.
Proppen hittades nu under ena byrån i sovrummet, bakom ena foten. Jag är så lycklig så jag gråter.
Fy vad skönt.. vet hur jäkla stirrig man själv skulle bli!
Åå vad skönt :D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Vad skönt :)
Gud vad skönt :)
gud vad skönt. Hjärtat lättat !

vilken lättnad
Gud va skönt att allt gick väl! Fy på sig nettan att skrämmas sådär!
alltså, fy vad man kan må dåligt av sånt här. förstår verkligen att du var orolig! Skönt att du hittade ploppen!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Vad skönt att du hittade den. Förstår den känsla du får när man tror att de har ätit något. Som sagt, ingen rolig känsla. =(
Men supertoppen att den är åter i din ägo. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.