Funkar som utebur?
Hmm den såg intressant ut jag har tyvärr ingen erfarenhet av utebrurar så ja ska inte svara på om den e säker eller inte.. men den såg fräck ut vart har du hittat den?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Den såg vi på utställningen i kungens kurva.

vad är det för galler på ??
är det typ kompostgaller är det väl ok, men är det inte det så gnager dom sönder den!!
hehe ser ut att va stabilt galler :)
Nät i botten som du sa så ser den juh perfekt ut. enligt mig då :)

#4 men då funkar den ju bra :D..
haha, jag ser inte så bra, tror det är dags att skaffa glasögon ;)
jag tror att den kommer att passa jätte bra som utebur. :) skönt att det är tak på den så att de kan få lite skugga också när solen ligger på regält :)
Hittade den i stockholm men de va ju inte helt gratis tyvärr… hmm men fin var den iaf :) http://www.zoovaruhus.com/Uteburar.htm
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Kommer nog vara populärt för dina pälser :)

Velsan; Det var ganska stora hål på den tyckte jag. Mina taniga tjejer skulle ta sig ut ur den omgående.
Men åk gärna och titta på den på Zoovaruhuset i kungens kurva. Den kostade 2990 kr där har jag för mig. Jag kan dock minnas fel. Men det var billigt iaf.

Det bästa med den här buren är att det högsta taket går att fälla upp och använda som förvaring av saker inuti.

Jag tittade på den och tänkte ha den som utebur. Perfekt om man får hem akutomplaceringar och sådant.
Men den måste modifieras för det är för brett galler på den. Men lite extra galler och lite små pul så blir den suverän.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#12: Åsa hur går det med ditt bygge av utebur då???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#13: Jodå den stora buren väntar på att gubben ska få hem en svets. Så jag ledsnade på att vänta och har gjort en modell mindre som nu är nästan färdig. Bara lite fin lir på taket. Och så visade Beldin att vi hade gjort en miss vid själva bo delen och botten nätet. Så när vi satt på farstukvisten och åt. Så märkte vi att Busan blev väldigt intresserad av något på andra sidan frinden. Och när då det började iller fräsa där så vart det fart på oss. Där stod det en glad Beldin och berättade att han ville också smaka köttbullar :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

där finns fler sådana burar, kan beställas över internet
#14 hehe dom e bra p åatt visa om man har någon "brist" i hemmet eller buren :P
Tur att han blev uppteckt så han inte han gå på långäventyr.