Träff på Gotland?
Hur många är det som är intresserad av en illerträff på Gotland i år och när i sådana fall?
Gotland kan bli svårt men jag ska ill öland till sensommarn så kanske =) Mest troligt om de e lätt å komma dit =)
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus
Synd att det är så dyrt att åka över. Vi skulle ju semestrat på Gotland men blir nu Gbg.

Ett tips är att kolla upp vad de har för gruppriser på [www.destinationgotland.se](http://Skriv ditt namn med Lillfingret: tommy Skriv ditt namn med Armbågen: ytpo,m,muy Skriv ditt namn med Pannan: t56r09jnmk nm6ty7 Skriv ditt namn med Foten: tommy Skriv ditt namn med Näsan: tommy www.destinationgotland.se "Skriv ditt namn med Lillfingret: tommy Skriv ditt namn med Armbågen: ytpo,m,muy Skriv ditt namn med Pannan: t56r09jnmk nm6ty7 Skriv ditt namn med Foten: tommy Skriv ditt namn med Näsan: tommy www.destinationgotland.se") och vara ett gäng som åker samtidigt.
Vi kommer gärna på en träff eller jag om hon jobbar och jag kan norpa bilen. Ni andra får välja datum, för det är svårt att planera med Carolas arbetstider.
Jo, föresten…Det går en färja mellan Öland och Gotland i sommar. Blir den populär, kanske vi kan få ha den linjen kvar.