Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 162 ggr
Nea
0

Träff på Gotland?

Hur många är det som är intresserad av en illerträff på Gotland i år och när i sådana fall?

SofiaBlomberg
0

Gotland kan bli svårt men jag ska ill öland till sensommarn så kanske =) Mest troligt om de e lätt å komma dit =)

MVH Sofia

Medarbetare Akvariefisk.ifokus

sofie
0

Synd att det är så dyrt att åka över. Vi skulle ju semestrat på Gotland men blir nu Gbg.

Nea
0

Ett tips är att kolla upp vad de har för gruppriser på [www.destinationgotland.se](http://Skriv ditt namn med Lillfingret: tommy Skriv ditt namn med Armbågen: ytpo,m,muy Skriv ditt namn med Pannan: t56r09jnmk nm6ty7 Skriv ditt namn med Foten: tommy Skriv ditt namn med Näsan: tommy www.destinationgotland.se "Skriv ditt namn med Lillfingret: tommy Skriv ditt namn med Armbågen: ytpo,m,muy Skriv ditt namn med Pannan: t56r09jnmk nm6ty7 Skriv ditt namn med Foten: tommy Skriv ditt namn med Näsan: tommy www.destinationgotland.se") och vara ett gäng som åker samtidigt.

Guteillern
0

Vi kommer gärna på en träff eller jag om hon jobbar och jag kan norpa bilen. Ni andra får välja datum, för det är svårt att planera med Carolas arbetstider.

Guteillern
0

Jo, föresten…Det går en färja mellan Öland och Gotland i sommar. Blir den populär, kanske vi kan få ha den linjen kvar.