Träff i Nyköping 30 Juni
Träff i Nyköping Lördagen den 30 Juni med start kl 13.00. Alla är välkomna med eller utan iller.
Träffen är hemma hos mig (sofie) och Manne och våra 6 illrar. Vid bra väder kommer vi vara utomhus, men vi samlas upp hemma hos oss först. Adressen är Östra Kvarngatan 9. Och våra telefonnr där vi nås vid frågor är 073-6534982 och 070-4812237.
Det kommer bli lite fika och sen kommer vi beställa mat. Det blir från en pizzeria och en grekisk kolgrill.
http://kartor.eniro.se/query?streetname=%D6stra+Kvarngatan+9&what=map&asearch=1 src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Karta med våran adress. Bara att skriva in vart ifrån man åker så får man vägbeskrivningen :)
Vi tänkte be alla som komma att skicka ett pm eller skriva i tråden, med hur många ni blir och hur många illrar som följer med. Senaste den 25:e Juni. Men vet ni redan nu så får ni gärna meddela det :) Vi kommer sätta stop vid 25 stycken anmälda. Mer än så får vi inte plats med här hemma :)
**
Va vänliga att kolla era illrar innan träffen så dom inte har skabb. Eftersom det smittar otroligt lätt så hoppas vi att ni lämnar illrarna hemma ifall dom skulle ha det.
**

Jag kommer!!!
2 illrar.
Troligtvis en mamma.
Troligtvis en kompis.
golf.ifokus.se

Jag SKA komma, jag tar med mig monstret Ebba (barn, inte iller).
Jag kommer utan illrar pga magsjukebakterier här hemma.

Önskade att jag kunde komma då hadde så trevligt sisst.
men tyvärr så går det inte
Hoppas att ni har fler träffar fram över

jag kommer med 2 illrar =)
Vad roligt att så många redan anmält sig :)
#3 Ja självklart ska vi ha det :)
*putt*
Vi kommer troligen upp med någon av våra illrar, kanske tar vi med Örjans moster Lina upp, vem det blir får vi se.

Jag skall också försöka komma med mina två illerbatingar. Tycker att Lilitha behöver få leka av sig. Lamio är ju såååå tråkig tycker hon. jag hörar av mig om det är helt säkert.

Jag ändrar från 2illrar till en iller o en mamma :P hehe
#7 Vad roligt :) Ja då får vi se vem som följer med er upp.
#8 Vad skoj. Bara att hojta till när du är säker :)
*Putt*
*putt igen*

jag kan inte komma :( jag åker till skåne och hälsar på min gammelmormor och hämtar hem Snuffe :)
Okej då vet vi :)
Vart är alla 22 pers som röstat att dom ville komma det här datumet?
Eftersom det bara är 3 pers som hittills anmält sig helt säkert och träffen är om en vecka och det va 22 som röstat på det här datumet så ställer vi nu in träffen. Tråkigt när man gör en omröstning och det datum som fått flest röster blir bokat och sen är det ingen som vill komma iallafall.
INSTÄLLT!!!!!!! INSTÄLLT!!!!!!!!!! INSTÄLLT!!!!!!!!!!!!!!

#16: Men vad tråkigt. Dåligt att alla hoppar av liksom. Förstår om ni blir besviken.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nej vad trist att den inte blir av. =(
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vi skulle ha kommit upp, men tyvärr så har bilen ett trasigt avgassystem som kluddar hela tiden, vi får inte rätt på katalysatorn, så nu ska det komma en kompis till sambon och försöka att fixa det. Men tyvärr så bli inte detta förren gottegrisen kommer hem från en Thailand resa den 10/7, så innan dess vågar han inte köra dom sträckorn som ändå upp till Nyköping. Han låter som en hel armé när han kommer körade och jag orkar inte höra det ljudet i så många mil. Men det blir kanske flera träffa som vi kan ta oss upp till. Men ni får ha en skön dag med illrarna.