2 omplaceringsillrar
Zombies uppfödare hörde av sig till mig idag och berättade att två av hans syskon som just nu bor i Norge behöver flytta. Anledningen är att dom biter ägarens pojkvän och om jag förstod det rätt (engelskan är inte den bästa i andra änden) även andra besökare.
Det är en albinohona och en pastellhane som är födda 24/6 - 2011, båda har suplelorinimplantat. Dom kommer bra överens med tjejen som har med dom men är som sagt svåra med andra så jag gissar att det underlättar om man har vana av iller sedan tidigare och besitter den där envisheten och tålamodet som kan krävas för att jobba med problemet.
Jag har inte träffat syskonen men vår Zombie är en underbar iller. Han är energisk, pigg, social och gosig. Han kräver mycket aktivering annars kan han bli lite destruktiv men han har varit en kanoniller från start. Rumsren och hela faderullan=).
Dom två syskonen behöver inte komma till samma hem, det viktigaste är att det är ett kärleksfullt hem som har tiden och orken att ta hand om en ettåring med mycket energi och en viss bitighet då. Fram till den 19 oktober kommer dom vara i Norge, därefter hamnar dom hos uppfödaren i Litauen. Det går säkert att ordna på något vis om det skulle vara så att det är svårt att hinna hämta innan dom flyttar så man slipper åka till Litauen och hämta dom.
Är det någon som känner sig intresserad är det bara att höra av sig till mig via PM så ordnar jag vidare kontakt.
Hanen på bild

Zombies brorsa borde få komma hit! Så söt så jag nästan vill äta upp han:O
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Jag tycker till och med att dom är lite lika fast det är olika färg på dom. Zombie och bror alltså.
Jag gillar systeryster!
Paulina
Systern var det lite rock ´n roll på, väldigt fin!
Att vara en krigshärdad hjälte är som att vara förälder i en bruten allians.