Raggarillerns Cutlass...
Söker ett eget hem
Hon är en väldigt go och glad valp och van med andra illrar, hundar katter och barn.
Född den 16 maj i år
Om nån är intresserad så PM:a eller maila på denise.loeper@hotmail.com och berätta om er själva
Bilder kommer komma 
//Denise

är det en angora?

Nej hon är korthår 
//Denise
Så söt, den lilla damen. Dottern hade gärna lagt beslag på henne. Vi hade några diskreta övertalningsförsök här hemma 

#5 Ja hon är så go oxå 
Attans också att ni inte lyckades, hon skulle ju trivas jättebra hos er 
//Denise

Wow, vad mörk och fin hon är!

#11 Tackar 
//Denise
Hon är vacker. otroligt söt

Putt
//Denise
Vi träffade henne i torsdag, hon är helt underbar:) hade vi haft råd så hade vi nog tagit henne:)

Puttar för den lilla virvelvinden 
//Denise
helt sjukt vacker, ser ut som en liten mink!

#17 tack :D Puttar igen för lill-tjejen. Ingen som känner att hon skulle passa i sin familj ?
//Denise
Har skrivit ett Pm till dig :)
Hur gammal är denna tjej ? :)
Denna tjej är 4 månader, vi hämtade hennes bror igår:)
Hon är väldigt fin och jag gillar hennes mörka färg. Har iller sjuka just nu..
Hon skulle så gärna få flytta in hos oss. Men då måste vi vara iaf lite säkra på att Herr Sambo inte kommer bli allergisk. Hur länge kan du ha kvar henne, Denise? Eller det kanske mer handlar om att hitta rätt köpare än att bli av med henne?
I vilket fall som helst så får vi nog komma förbi och lukta först. På både henne och Beach boy… ^_~
Ifall det undras, det var jag som kontaktade dig över email i förra veckan.
//bonni
#22 Kan nämna att jag träffade den lilla pälstösen när det var träff i V-ås. Stoppade ner handen och busade med valpisarna och maken till mjukt temperament på henne och syskonen. Trots valpbus och busnafs i händerna hade jag knappt några rispor ens. Jätteduktiga på att hålla igen.
Sen att de var energiska som få och man nästan blev trött bara av att kolla på deras nästan never ending bus är en annan sak. 
Hoppas det går bra med allergin så ni kan adoptera henne för det verkar vara en riktig gotös.
Vi har själva allergi i familjen och det går för det mesta bra med iller. Frugan kan känna av dem ibland (vi har 2) när hon är påverkad av annan allergi från t.ex. hund eller när pollensäsongen är som värst.
Det är i.a.f. en av anledningarna att vi inte ska ha fler illrar då vi inte vill riskera att utlösa allergin fullt ut så vi ev. skulle behöva omplacera. Annars hade jag kunnat tänka mig ta lilla "Lassie"
#22 Jag har brorsan och är supernöjd med honom. Kan bara instämma i Bogeys inlägg.
Hillbiörns illrar finns på Facebook.

#22 Va roligt att du hittat hit!
Vi träffade ju denna lilla fröken på illerträffen sist i västerås och hade det inte varit för en stooor nypa självbevarelsedrift och ett hus som behöver renoveras så hade vi nog tagit med henne hem på studs! :)
Träffade ju bror Chevy i helgen också (Nettans), å det minsta man kan säga är ju att skönhet ligger i släkten! ;)
#25 Och jag träffade kusin Lyra i söndags och det var en liten sötnöt som jag verkligen lägga band på mig för att inte ta med hem. Så jättesöt och jättetrevlig. Tänk om jag ändå hade mera plats och pengar…..men det är klart, Lyra har ju redan ett toppenhem :-))
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#26 Hihi! Jag tror hon vill adoptera dej Nettan.
Det verkar som uppfödarna till årets mörka generation fått fram riktigt härliga valpar. Hoppas Cutlass finner sej ett gott hem snart!
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

Cutlass och jag tackar och rodnar för allt beröm 
Ni är så goa och era illrar är lika söta dom 
#22 Hon stannar här tills jag hittar ett bra hem som passar henne. Ni är som jag sa i mailet välkommna hit när som helst och träffa mina energiknippen 
#24 Så bra att du är nöjd med Chevy och att han passar så bra in i din familj. Är verkligen så glad över att du ville ha han, ni har verkligen ett super hem för illrar 
#27 Tack det hoppas jag med 
//Denise
Hela deras kull är ju helt underbar, först chevy som nettan har, han är ju helt underbar, sen cutlass hon är ju helt bedorande och sist men inte minst cord…vårt lilla yrväder som är lika underbar som sina två syskon!!:D Så den som får cutlass kommer få den u.derbaraste lilla pälskorven någonsin:D
Tänkte bara höra om hon fortfarande finns kvar eller har hon hittat ett hem? :)

#30 Hon finns kvar. Har pratat med ett par i Norge och en tjej här i Sverige men inget är bestämt
Du kan ju skicka ett mail där du berättar om dig själv och din iller 
//Denise
Du har mail :)