OT. Alien!
Fy va hemskt, hittade denna på youtube… Vet inte riktigt vad jag ska säga så kommentera vilt…
http://www.youtube.com/watch?v=Qvkj_2EKlyc
*Varnar för hemska bilder*
Det ser lite äckliga ut… oavsett om det är fake eller inte. Men vissa saker såg ut som brända människor? Skum var den om inte annat.
usch, jag kollade bara några sekunder, det räckte.

coolt ju

nån har ju haft lite att göra iaf

Det lilla spädbarnet i början av filmen vet jag är äkta. Det är dock ingen utomjording utan ett handikappat barn som inte överlevde. Ska kolla om jag kan hitta länken där det stod om det.

Alltid ett roligt ämne att diskutera, finns det aliens? Finns det sjöjungfrur? Har sett hemska bilder på det oxå…

Jag vet om spökens existens men vill ej ha med den världen att göra. Utomjordingar ja vem vet men jag är alltid skeptiskt till såna bilder på nätet… Som #6 säger så tror jag med på missformade människor som ex skelletten de visa… men vem vet…
chansen att vi är helt ensamma i hela universum känns ju obefintlig :)

å vad har det med illrar att göra då????

Men chansen att dom skulle "se ut som" människor är ganska liten. Människan målar upp utomjordingar till en varelse som vi kan relatera till, med armar, ben, ögon….ja, i princip en människa fast med diversie abnormaliteter såsom avlångt huvud och långa tomma ögon.

Om nu universum skulle vara oändligt (vilket det tydligen inte är?) så bör det ju också finnas oändligt många möjligheter. Så liv utanför jorden är nog inte direkt någon omöjlighet. Det känns ju som att det faktiskt borde finnas något som har ett liknande förhållande som jorden. Från början hade ju inte jorden något syre, det är ju något som arkéer skapat genom fotosyntes. Så möjligheteen att det finns liv där ute är ganska så stor..

#10, Ingentign vad jag vet - men den ligger under kategorin Off Topic, så då är det fritt fram för vad som helst :)
Jag tror att det finns livsformer på andra planeter, kanske inte i vårt solsystem men i nått annat. Hur livet ser ut kan man spekulera hur mkt som helst om.
Att tänka sig att universum är oändligt är en sån enorm tanke att de flesta inte riktigt kan greppa den, så även jag. Men tanken på att universum tar slut är ännu större. Vad finns där universum tar slut?
Sara

Javisst är det så, man blir helt virrig om man tänker på universum. Därför tror jag att det är bäst att låta bli.. begreppet oändlighet är jobbigt för hjärnan, jag kan inte somna om jag väl börjat tänka på det..
Samma som att tänka på döden… Jag tror innerst inne att när man dör slutar man existera, alltså ingen himmel, helvete, reinkarnation, spöke eller dyligt.
Det är rätt kusligt att tänka på hur kort tid man har på sig. Sen är det slut, i all evighet.
Sara

#10: de hade glömt att sätta OT i trådens rubrik. Men det har jag åtgärdat nu.
Mvh ÅsaF sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hihi, satt faktiskt och skrattade på slutet, dom såg såå fejkade ut, men vem vet, man kan ju aldrig vara helt säker, men spöken tror jag fullt och helt på så varför inte aliens?
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#18 håller med… finns så mycket som händer som ingen kan förklara att spöken och annat borde ju finnas… de är i alla fall en förklaring. Jag har diskuterat ämnet säkert hundra gånger med nära o kära och vi har suttit i flera timmar… Slutar tyvärr med att vi inte kommer fram till något ändå… men men, oändligt kul att prata om
19# haha ja de verkar som att det inte går och avsluta diskussioner om det övernaturliga.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus