Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 1243 ggr
Elin-a
2012-10-02 00:28
1

Vampyriller

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara bidra med några bilder på Louies tänder, haha. Förstår inte varför folk är rädda för honom alltså, han håller ju bara med tänderna, biter aldrig. Men om folk drar bort händerna av rädsla för att han faktiskt ska bita så tror han att de vill leka och jagar gärna händerna, hmm :).

Ni får gärna bidra med fler bilder på illertänder, tycker de är fascinerande! Jag kanske är lite speciell hehe… Oskyldig

Elin-a
2012-10-02 00:29
2

en till

Elin-a
2012-10-02 00:29
1

och en till.. Glad

Bogey
2012-10-02 08:57
1

Nåja, visst kan de bitas så det gör ont, men de få gånger det händer motiverar ju inte tandurdragning.

Dessutom skulle det nästan vara som att operera bort tummarna på en människa då de, som du skriver, håller i och bär saker med tänderna. Du kan ju fortfarande bära och hålla i saker utan tummar men det blir fasligt mycket besvärligare.

tove.mcgrath
2012-10-02 20:15
2

ser ut som katt tänder :3 så söta! skaffar man iller tycker jag mas ska vara beredd på att bli liten biten osv. Om drar ut tänderna på sina illrar borde inte ha någon iller!

VeronicaKahlbäck
2012-10-03 21:22
0

Totte som opererat bort en hörntand uppskattar inte det alla dagar, även om alla påstod att det inte skulle ge några bestående problem..
Man ser att han får anstränga sej lite extra när han ska använda munnen och det värsta för mej är att det gör ont när han busar eftersom det inte finns något somfördelar "trycket".
Hur kom jag inte på det här..
Illertänder är fina om dom bara håller, inget som är vanligt i det här hushållet :/

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Ceciliaolucifer
2012-10-04 22:30
2

Jag har en äkta vampyr!
Dessvärre ger det ingen riktig bild av hur långa dom är i verkligheten. Ett under att dom är hela.

Elin-a
2012-10-06 19:58
0

#6 Vad söt! ^_^