Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 348 ggr
Nettan
0

Semsterillrarna

Alla har vi nog hört skrönan om hur illrar attackerar halsen och suger blod.

Jag kan nu säga att det stämmer!! Här låg jag på soffan och surfade lite. Hayabusa låg sött och sov som en päls runt min hals under hakan. Så helt plötsligt vaknade hon upp och satte tänderna i min hals.
Mat och sov och lek-klockan plingar snabbt och det skiftar fort. Från att ha varit sockersöt dunboa till blodtörstig best.

De flesta har nog hört talas om hur min dumma Turbo valde att "smaka" lite på Iors nacke varje gång han såg Ior under 9 månaders tid. Vissa av er har också hört talas om hur Ior tuggar på Chilli bara för att vara tuff och en översittare.

Men nu kan jag berätta för er vilka som är kungar i det här huset. Eller.. man kanske ska säga drottningar i huset. Sahara och Crystal har intagit delad tronplats. De mobbar mina stackars illrar så mycket att inte ens de vågar gå och äta mat.
Turbo har sprungit backandes med flaskborstsvans för att elaka Crystal valde att jaga honom samtidigt som hon skriker som en stucken gris.
I morgon flyttar mina raringar in i sovrummet. Inatt får de bo i bur så jag hinner att städa sovrummet från farliga objekt.
Mammas tuffa bebisar …. Ledsen

Faxlin
0

haha, förlåt att jag skrattar. Men det låter som om du har fått huset fullt. Och dina tuffingar har stött på ännu tuffare tuffingar. hihi

Du skriver bra. Det är roligt att läsa det du skriver. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Hajen måste väl göra skäl för sitt namn?Flört

Madde
0

Oj, iller i halsen lät ju inte alls lockande. Hoppas allt löser sig för dina illrar så de får det bra i sovrummet.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Nettan
0

Ja nu har lugnet kommit till vårat hus. Ior som är en riktig baddare på att hoppa höjdhopp över avspärrningen i sovrummet väljer att inte göra det. Han är livrädd för de äckliga tjejerna på andra sidan.

Den äckligaste är nog Crystal tycker Ior. Hon blev lite kär i honom direkt och sprang efter honom. Jätteäckligt ju!!