Omplacering av 2 illertjejer
Mitt hjärta är kluvet när jag skriver detta, men jag tvingas på grund av min deppression att sälja mina änglar.
De är världens snällaste illrar båda två och jag vill att de ska få det bästa och mest kärleksfulla hemmet i univerum. Med promenader och mycket lek och bus.
Dashing Dream Aura är en mörkbrun liten tjej på ett år. Hon älskar alla, har aldrig bitits någon och älskar att leka och mysa med dig.
Lilith är en liten pastellhona på tre år, som är väldigt lekfull och snäll. Hon tycker om att bli upplockad och är alltid nyfiken.
De säljs gärna tillsammans, men de kan säljas separat om ägaren har en kompis åt dem. De ska inte vara ensamna, och ägaren ska vara rutinerad när det gäller illrar.
Tror du att du kan ge mina älsklingar ett gott hem? Ring mig på 0738175592 eller mejla till sannagrutzelius@hotmail.com
Jag har tänkt igenom detta ett bra tag och för deras skull är det här det bästa altenativet. /MVH Sanna
Kan va bra att skriva vart du bor:)
Ja kanske det! I Hällefors, Örebro län.
Lite frågor, Är dom kastrerade? kan du mötas upp och lämna dom? Och hur mycket ska du ha för en eller för båda?
#5 Oj då vad mycket jag missat! Nej de är inte steriliserade, men de har båda ett hormonchip som jag satte in i januari.
Jag har ingen bil eller körkort så att möta upp och lämna av är en stor svårighet för mig. Jag tar 1200 för Aura och 900 för Lilith, eller 1500 för båda som symbolisk summa.
Tack för svaren:)
Jag måste bara säga att jag ännu inte talat med Auras uppfödare men det ska ske snarast möjligt! Mvh Sanna

#9 ja hon kanske annars blir besviken. Jag som uppfödare skulle bli mycket besviken om valpen las ut på annons innan jag fått vetskap om det och kanske fått chansen att återta valpen. Hoppas iaf dom finner fina hem

Söta tjejer! Är det bara tjejerna du har kvar?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#10 Jag har pratat med Susan nu och hon har gett mig sitt godkännande att omplacera Aura. Det hoppas jag med!
#11 Ja det är det, resten har fått nya hem för ganska länge sedan nu :)

Putt för fina tjejer!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
#13 Tack så mycket :)
Jag tänkte att tråden kan låsas nu, för Aura är såld till en underbar tjej ifrån Uppsala som även hade Auras bror Dunder innan han tragiskt avled i cancer för ett par veckor sedan. I det hemmet bor även en 4 månaders valp vid namn Lizzy (Ferretlichious).
Så nu ska jag göra en egen annons för Lilith och hoppas på samma fina resultat där!

#14 hua vad sorligt att förlora en så ung iller i cancer i sådan tidig ålder. Då var det ju skönt för henne att få tag i hans fina syster.
Håller tummarna nu för sista damen =)