Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 717 ggr
AnnaJosefine
3

Uppdatering på Ossian

Som en del tipsade om så kunde det vara analkörtlarna som spökade hos grabben och det var mycket riktigt! Efter en visit hos Cecilia på Fågelkliniken i Hjärup är de nu tömda och det tyckte inte Ossian var kul!! Nu är allt frid igen!

JossanH
0

Vad skönt att höra! :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

AnnaJosefine
0

Luktade inte hallon däremot >.

JossanH
0

Det kan jag inte förstå att du tycker :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

AnnaJosefine
1

Hahaha! Kan skicka hans filt från transporten på posten om du nu är så förtjust i lukten ;) hihi! Nu är Ossian nöjd och de är båda lite trött efter vaccinationen :) friden återställd i huset!

Keen
0

Männ sé gôtt! På ren värmländska.
Förutom doften då, kan känna den i näsan bara jag tänker på den.Flört

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

JossanH
1

Det ska tåras i ögonen så man vet att man lever ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

AnnaJosefine
0

Haha Jossan! Först grät jag nästan eftersom han skrek så när Cecilia klämde (det var rätt ordentligt igensatt i ena körteln) men när det sen kom ut så grät jag nästan av lukten och av att tvinga sig själv att inte klökas!

VeronicaKahlbäck
0

Härligt att höra att det var det så ni slipper gå runt och vara oroliga, även om det nog inte alls var kul hos vetten :)

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

JossanH
0

#7 sen får de spärra av rummet med varningstejp för stackars den som ska in där efter. En frisk analsäck luktar inte gott, men en inflammerad är ännu värre! Tips om du måste tömma igen (glömde säga det förut); ta med vitaminpasta eller vetegroddsolja att ge medan säckarna töms så går det ofta lite lättare :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

AnnaJosefine
0

Jag har för tillfället slut på pasta och vetegroddsolja så det var så jäkla typiskt! Men han har rett sig bra grabben! Han fick lite smör när vi kom hem, precis lika gott!!