Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 279 ggr
[jenkass]
0

jippi

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så här såg det ut när jag kom hem dödstrött efter jobbet…

[jenkass]
0

en pigg och glad en iaf…

skrellet
0

haha. hon har haft roligt iaf ;)

TottsiGirl
0

Hmm nu börjar jag ana en konspiration…. Såhär såg det ut hemma hos mig när jag precis du kom hem helt slut!! Gaagnna  Just nu har jag ett mantra i huvudet Det ÄR kul att ha iller, Det ÄR kul att ha iller morr

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

TottsiGirl
0

I ena hörnet hade hon även inrett en egen liten mulltoa så käckt när hon ändå var i farten och hjälpte till att dekorera om… suck

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

usch va jobbit, särskillt efter om man jobbat och är tröttRäcka ut tungan

[jenkass]
0

Räcka ut tunganSkrattande

TottsiGirl
0

Hittade henne inte först började få smått panik vart hon hade kunnat ta vägen men så ur en kruka vem kom smygandes då..

Men de ska tillägga att hon var mycket snäll och skulle hjälpa matte att städa oxå genom att först jaga och försöka mörda min sopborste och när inte de funka hjälpte hon så snällt till genom att gräva ut jorden jag hade sopat ihop.. suck som sagt Det ÄR kul att ha iller, Det ÄR kul..

[jenkass]
0

hehe min blomma är totalt mördad och jag har inte ens tagit mig orken att städa upp det.. hoppas man har en lite piggare sambo som kommer sen ;)

Norrskenets
0

vad lik hon va min Saga, fler bilder på tösen?Skrattande

Smeagol
0

Är det bara jag som insett att det är helt OMÖJLIGT att ha illrar och blommor tillsammans eller?? Jag är faktiskt hällre utan blommor än att städa upp blommjord, inte det roligaste man kan göra. de enda blommor jag har är på SÄKERT avstånd alltså i köket där illrarna nästan aldrig är!

sofie
0

Har en stor blomma på golvet och då har vi lagt en hårdplast skiva och stenar över jorden. Sen har vi hyller som sitter högt så illrarna inte når och där har vi också blommor.

TottsiGirl
0

Jag har haft illrar nu i 1 ½ år och blommorna i köket har alltid klarat sig bra då dom står ganska högt men nu har jag tydligen fått hem en väldigt udda blandning som bla består av iller och apa!! Fan de lilla knytet klättrar på precis allt och trots att hon är så liten kommer hon upp överallt.. suck mina älskade blommor kanske har mött sin överman nu :(

glad_pop
0

klar man blir sur men  man får skylla sig om man inte har koll på den

Faxlin
0

haha, ut ur blomkrukan med jordig nos, Undrar vem som är skyldig. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars