Tips på sele
Louie börjar växa ur sin sele så nu letar jag efter en ny. Har en hagen living world sele just nu och magbandet är utspänt helt och jag får in ett finger. Med vintern och allt kommande som får illrar att tjocka på sig lite vill jag gärna hitta en något större sele :) Har ni något tips?
Finns ju liknande selar för katt.. Dom brukar ju vara större spännvidd på. Vet att ja till min gamla iller köpte en kattsele sen sydde jag om den lite så ja fick rätt mått på banden :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Okej, tack för tipset! Ska se om jag kan hitta mått på mittenbandet på hagens kattsele, gillar kvaliteten på dem mycket! :) ingen som har en hemma?
Kika in på www.amhs-illertorg.se Där finns det herr-selar som går att göra jättestora och jättesmå. Kanske kan vara något?
Hillbiörns illrar finns på Facebook.
#3 Tack för tipset
Finns det fler tips på var man kan hitta? tycker det är svårt, och hittar jag är det i princip bara svarta.. och det vill jag inte ha
Här hemma kör vi på hagen fast kaninsele för kaniner är ofta lite rundare än illrar men dock inte så stora som katter är. Jag upplever att kattselar ibland kan ha väldigt breda remmar som mina illrar inte riktigt har gillat även om måtten stämt.