Tröttnar snabbt..
Nu har jag ju fått hem min lilla tös och hon verkar trivas då hon både sover i knät och håller sig runt om mig.
Men idag har hon varit slö, Riktigt slö faktiskt.
Varit på promenad och busat lite men hon tröttnar snabbt när man busar,
Några tips på roliga lekar/Leksaker?
Annars flyter allt på, Kloklippning och öronrengöring gjord för första gången utan några problem alls. Äter, dricker och klarar nästan lådan.
Det som överhuvudtaget är värt att göras, är värt att göras bra.

Kan ju vara att den kraftiga omställningen för henne gör henne trött
Ja, Och att hon har racat runt hela natten, somnade 4 och vaknade och ville leka 7.
Men bliv så mammig och orolig för min lilla tös :)
#1 Precis, det är mycket nytt att smälta och det gör man ju alltid bäst i sömnen.
Sen är hon säkert lite höst-slö också.
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!
Jag vet inte riktigt varför, men hon påminner lite om min gamla Tant här hemma när hon var yngre. Och min Tant är min själsfrände, så jag hoppas verkligen Aurora och du får samma starka band.
Känns verkligen som det blev rätt, Hon bits och är jävlig ibland men när hon blir trött är hon verkligen världens lättaste.
Klippt klor och gjorde rent öron idag och hon gjorde ingenting, Bara ruskade lite på huvudet när jag rengjorde öronen
Och så är hon bara handhanterad i typ 2 veckor så jag skyller inte på henne att hon är bitig osv :)

Ja trötta är dom verkligen ibland, framförallt nu i kallare tider.
Slöast är dom oftast på dagarna så inget konstigt!
#6 I annonsen framgick det ju att hon inte var den trevligaste men hon är så liten och självklart så har inte bristen på hantering tillfört något gott, nu kan man aldrig skylla på djuret när de har dåliga beteenden men i hennes fall vet man iaf vad det beror på :)
Hoppas bitträningen går fortsatt bra!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Går jätte bra faktiskt :)
Hon lät sig till och med klappas av två 4 åringar, och dom flesta småbarn är ju rätt hårdhänta men hon var jätte snäll och vill gärna sitta i mammas knä när vi är ute :)
#9 Superfint foto!