Goseiller
Så söt iller. Såg att det fanns en som var i pastell färg. Antar jag det var. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Åh vilken fin!! Vill ha =0)
Den bruna illern fastnade jag för, den är så söt.

Har lovat köpa en illergosedjur till min systersdotter :)

Men herregud så söt den var. Första gången som jag sett ett gosedjur som är en iller och verkligen är riktigt lik en.
Lite rädd samtidigt, om de nu tagit sig tiden att göra ett som är så likt orginalet, hur länge dröjer det tills en massa folk vill ha dem levande?
Jaja, pessimistisk kanske, men bara rädd för att vi får fler oövertänkta köp vilket leder till fler omplaceringar än tidigare.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ah, men åsa, jag tänkte lite tvärtom. Folk som vill ha iller, men som du som uppfödare inte tycker är lämpliga - kan du ju erbjuda detta gosedjur till… hehe

haha, okej, det var ett bra förslag Grodan. Ska nog nappa på det.
Köper in ett gäng och erbjuder dessa valpköpare en sådan här i stället.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hihi

åh.. vilka fina! =)
måste ju ha en sån!

Så fina…
Skulle köpt ett par o lagt ut här hemma o chockat gubben o sagt att ja köpt fler illrar
hi,hi
#11 hahaha
min mamma hittade gose illrar på Ikea för ett par år sedan å köpte två…mer än en gång fick jag hjärtat i halsen när jag råkade trampa på dem!
inte så verklighets trogna som denna, men när man e trött så liknar det mesta en iller ;)
*12 skaffa en sån till Buffy där har hon väl att bita i
Undrar hur mina skulle reagera om man satte en sån på golvet
Jag vet att hundar reagerar på porslinshundar iallafall
#13 jag har redan 2…men sen gjorde jag misstaget att torktummla dem..hrm…de ser inte lika fina ut längre….dessvärre visar illrarn noll intresse för det- Här tuggar vi bara på sånt som har puls ;)

Jättefina djur, men rätt dyra… :(

vart köper man dom?

Oj hitta precis pilen :)

Sicka tassar då :) Björn ramar
Carpe Diem
Min sambo är typ rädd för alla djur, fast mest katter…. så det kommer inte in en iller över tröskeln sålänge vi bor i hop…..
så jag antar att det får bli en goseiller för min del då…. =(
JAG VILL JUH HA MIN ILLER IGEN!!!
Letar fortfarande efter min gamla iller Miramis

Va ha du köpt den iller som visas på bild?