Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 894 ggr
amalial
0

Iller saker säljes/skänkes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en massa tillbehör till iller som bara står som jag tänkte göra mig av med då jag inte har någon iller kvar.

Säljer: 2 förpackningar vitalin ferret för 150 kr.

Skänker: 5 bajslådor med låg kant. Iller deo. En liten krage till din iller om den blir sjuk. 1 röd sele. 2 st snusnäsdukar från iller toget. 1 transportbur/väska för att frakta din iller korta turer. 1 reflexväst. Även agility hinder som jag byggt själv.

Sakerna finns att hämta i örebro, askersund eller linköping.

Vid intresse så skicka ett pm.

/Camilla

FerretCrow
0

å så söta saker synd det är för långt bort =/

Keen
0

Jättefina agility-hinder! Du får gärna berätta hur du gjort dem.Glad

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

amalial
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger upp en bild på dom andra sakerna.

amalial
1

Tack! Ja hur har jag gjort dom :) Det är ju några år sen jag gjorde dom.. Men som vippbrädan så tog jag ett armeringsjärn och fäste på baksidan av en plywoodskiva med hjälp av slangklämmor. Sen satte jag fast armeringsjärnet på 2 klossar.

Det röda hindret är också en plywoodskiva som jag sågade hål i mitten bara sen skruvade jag fast fötter.

Muren också en plywoodskiva med fötter. Skruvade fast alla fötterna med hjälp av vinkeljärn.

Sen gräskullen är det 2 plywoodskivor som jag tog vinkeljärn och skuvade ihop och sen spikade jag fast tunna fyrkantiga brädor. Vet ej vad dom heter. Men så att dom ska få fäste när dom går upp och nerför :)

Keen
0

#4 Dom är superfina, gav mej inspiration till att kanske bygga lite egna när jag får tid.Glad

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

amalial
1

Tack! Vad roligt att man kan inspirera andra :) Lycka till!!

amalial
0

Iller deon, Röda selen, snusnäsdukarna, reflexvästen och hindrena är nu tingade.

FerretCrow
0

tråkigt har ej fått svar på mitt pm =(

MiNaNo
0

Om du inte blir av med reflexvästen, sele och snusnäsdukarna så ka jag hämta när som :)