Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 915 ggr
Mando
0

Bildbehov till hemsida

Halloj! Håller på att bygga upp en astöntig faktasida om illrar, mest för min egen skull men även för andra som är i behov av info. Tänkte höra om någon är villig att bidra med några roliga bilder på sina pälskorvar? Just nu verkar det bara bli massa text, inte så kul.. Tar gärna emot boktips också. :)

[Emmyo]
0

Vilket sammanträffande! Jag håller på med exakt samma sak! Detta är mitt projektarbete i skolan dock:) Jag kan tänka mig bidra med några bilder:) Vad för bilder är det du behöver?:)

Mando
0

Nej men vad skoj! Jag gör det bara för att jag har tråkigt och tycker att det är kul att lära mig. Behöver mest bara bilder på illrar att fylla ut med, det blir bara en enda massa av text annars.

Elin-a
0

Ni får jättegärna låna bilder från mitt galleri här på iFokus, och även mitt facebookalbum på min King Louie (ska leta upp länk!) Länka gärna till hemsidan så man kan få kika sen :)

[Emmyo]
0

#4 Åh herregud så fina bilder. Så söt så man smälter! Är det okey om även jag snor någon bild till mitt projektarbete? Självklart har jag med ditt (och King Louies) namn där jag kommer ha en sida där jag "tackar" alla som hjälpt till med hemsidan:)

#2 Har du någon mailadress dit man kan skicka bilderna? Isf kan du väl PM:a den till mig? Så kan jag skicka lite bilder på mina pälsbollar. Tror dock inte mina bilder är änns i närheten så fina som Elin-a s bilder. Men jag kan ju skicka dom endå, så kan du se om det finns någe du vill använda:P

Elin-a
0

#5 Nämen tack! Absolut, ni får använda de så mycket ni vill :)!

Mando
0

Håller med, så jävla söt! ^^ Snor absolut några!

#5 ja jättegärna, jag PMar dig

Keen
0

Ni får gärna låna av mej med om ni vill.
Har ett gäng foton på Facebook, några är tagna av min fotograf-farsa.
Länkar till mitt Fb-album, hör av er om ni vill låna nåt.Glad

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1349490096979.51304.1223138930&type=3&l=ac559f16f9

Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

Ceciliaolucifer
0

Inne på tamiller.se finns det massa bilder inne i galleri.
Låna dom om ni vill :)

VeronicaKahlbäck
0

Spännande! Har tyvärr inte några bilder att skryta med, annars hade du gärna fått.

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

tessIller
0

Har oxå lite bilder om du vill låna ;P

FerretCrow
0

Mando från mina album på FB får du norpa om du vill det =)