Tradera-auktion

Men kolla. Det finns fler!!!

Om ni är intresserade utav klätterställningar, så kan jag tipsa om en som jag har köpt nyligen. Visserligen inte lika enorm som de ovan, men helt ok enligt mina katter. Den kostade bara 350kr inklusive frakt. Kanonpris för den typen av klätterställningar!
(Ursäkta den dåliga bilden. Tog den för att visa min mor…)
# 4 Det var inget farligt pris! Fast mina illrar hade inte kommit upp till de andra våningarna.
Sara

#5 Ja, det är ju en liten bit att hoppa. Men för det priset så har man ju några kronor över till att gå och köpa 2-3 klösbrädor som man kan använda som "trappor" mellan våningarna. Om man fäster dem snett, som stegarna på bilderna ovan, så är det ju utmärkt för en iller att springa på! 

Jag har två såna "vanliga" klätterställningar. Jag vill ha en STOR!!
vart har du köpt den då? :)

#8 På en dansk auktionssajt. De lägger ut nya klätterställningar varje dag, och varje auktion håller på en dag.

Hur fick du möbeln från Danmark?

Vilka priser tror jag ska kontakta ÄNTLIGEN HEMMA kanske de kan bygga en till mig eller varför inte ett iller rum :0)

#11 Leverans hem till dörren kostar 125kr, så totalt betalade jag endast 350kr. Mitt vinnande bud var alltså 225kr. Man kan ju hämta den i Danmark om man vill, men det var ju inte speciellt dyrt med 350kr inklusive frakt. Blir nog dyrare att köra till Danmark och tillbaka.
Mycket bra tips, La_Joz!
Sara
jättefina var dom ju allihopa men jag köpte min ifrån ellos jag hehe=)

Kostar det mer ifall man beställer någonting tyngre eller är det samma fraktkostnad?
Upp till 30 kg var 125:- till Sverige.
Sara