Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 545 ggr
Saaba
0

Pasta

Roffe älskar pasta! Jag har kollat vad den innehåller och det ska inte va nåt olämpligt som socker och salt så han brukar få några cm spaghetti i månaden.Kokad alltså. Kan jag lugnt fortsätta med detta? Han blir såå lycklig!

Gissar att han fått äta rester i sitt gamla hem. När kastrullerna skrapas ur kommer han som ett skott!

TanjaS
0

mina illrar ha fått pasta nån ggr med men kolla så de ej hamstrar dem…

Saaba
0

Tack! Ska appselut hålla utkik för gömd, hård spaghetti. Hittills har han sugit i sig "stumpen" där han fått den men man vet ju aldrig. Han vill ju gärna mata sin pipisbanan med det mesta :)

Robinsnel
0

pasta är ok som godis… det är sannerligen älskat, men egentligen inte så jättenyttigt…

Faxlin
0

Ja då du bara ger det ibland, så blir det som godis för honom. Och varför neka honom lite av det som gör honom glad. Men som med allt godis så är det i måttliga mängder. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saaba
0

Va bra! Han är verkligen galen i pasta!

NoraDede
0

ja mina flickor älskar oxå pasta men Miilo han älskar jordgubbar och det kan väl inte vara farligt att ge honom???

Sara
0

Trazan tycker oxå om jordgubbar.. Som med allt annat så tror jag det kan ges i små mängder som en gotta då och då.

Sara

NoraDede
0

ja han fick en fjärdedel av min mamma som han åt i min luva på tröjjan sen när vi åt tårta så norpade han en till men jag han ta tillbaka den och slicka av grädden så han inte får i sig den

Sara
0

Haha.. Gottegris!

Jo, grädden är ju inte så bra men tyvärr så gott tycker illergänget här hemma iaf.

Sara

NoraDede
0

ja han tyckte det oxå men då är det ju tyvärr så att jag tycker inte om att han blir kass i magen och till och med kan bli sjuk…så tyvärr är det jag som får som jag vill hehe

Sara
0

Haha precis! För en gång skull så får matte sista ordet.

Sara

NoraDede
0

jo precis det är mamma som har sista ordet här hemma. till och med sista ordet efter pappa hehe han har så lite illervana så=P