Så smart o så söt
Indra gjorde en så festlig grej i morse. Jag hittade en av hennes mjukisar inne på toan. Jag tog den och tänkte ta den därifrån men mötte Indra i dörren som fick syn på den. Jag tänkte ge henne den men höll den en bit upp så att hon skulle få sträcka sig lite och ta den. Vad gör hon då? Jo, hon börjar rulla runt!
Haha! Det var så guilligt.. Jag har ju hårdtränat henne med rullning och att hon får godis som belöning. Men nu har hon tydligen kommit på att det kan användas även i andra sammanhang!
Hehe Fiona gör nästan samma sak.. Hon är som en krokodil när hon väl fått tag i gosedjuret som ska mördas så gör hon dödsrullningar med det stackars lilla mjukisdjuret :P Ser helfestligt ut!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Naw vad gulligt av henne. Smart liten tös.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha..men gud vad gulligt!! Tänk om man ändå hade sånna smarta illrar!! själv försöker man lära frallan tass men han fattar verkligen inte vad han ska göra!!?? Smigge fattade efter ett par gånger men frallis tycker väll att han bara ska få godisen?!
Mina kan tricket att man skakar lite på en påse med godis så kommer dom. Det får jag vara nöjd över. Grattis :)
Hur är det med lilla Indra nu?? Hoppas att allt är bra. Nu kommer snart hennes kompis Vimla hem ju, bara några dagar till.

Indra mår faktiskt bra nu! *peppar peppar ta i trä*
Vi ser så fram emot att få hem lilla Vimla, hon är efterlängtad!