Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 857 ggr
Blueshift
6

tjuvgömmor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag håller på och bygger till lite nya grejer i gården, men under arbetets gång så har det försvunnit saker. Jag kan vara rätt rörig av mig när jag håller på med något projekt så har trott att jag slarvat bort verktygen, men man borde ju ha förstått bättre Tungan ute

JossanH
0

Hahaha, det är då man vet att man har illrar som husdjur! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Sarah
0
Bogey
3

Illrar!?
Jag som trodde det var hustomten som var missnöjd och därför retades med husbonden.

Blueshift
0

Ändå ställer jag ut en skål med möss till tomtarna på kvällen, men inte hjälper det inte ;).

d3nkatt
0

Haha så gulligt !

Ceciliaolucifer
0

Hoppas att ditt pågående projekt blir bra! :) Grattis :)

VeronicaKahlbäck
0

Jag är lite imponerad av hur ordnat dom har samlat saker :P

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Blueshift
0

Det är mer ordnat än hur jag själv brukar förvara grejerna… De kanske tycker jag för slarvig? :P

Blueshift
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland (att jag aldrig lär mig!) gör jag misstaget att låsa kattluckan medan jag städar i inomhushörnan. Det tar inte mer än några minuter så plockar Tephra av det bruna plastlåset. Vet inte hur hon gör. Sedan gömmer hon låset som en trofé och i värsta fall får jag leta i dagar innan jag hittar det igen Skrikandes

VeronicaKahlbäck
0

#8 Måste vara så;) Du har inte funderat på om dom kan hålla i kurser? Anmäler min direkt, här är det allt annat är ordnat - en sko under soffan, den andra i sängen och iläggen spårlöst borta..

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus