Din iller
Alla illrar är ju helt unika, så min fråga är vad har din iller för sej?
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Menar du vad den har för egenheter?
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!

Nu har mina självklart en massa knäppa saker för sej men några;
Totte skäller när man viftar med dagsgamla kycklingar framför honom, han låter som en liten terrier, nästan lite otäckt :O
Aylinh viftar gärna på svansen i tid och otid, tog mej ett tag att förstå att hon inte alltid var arg.
När Nailia smiter dit hon inte får så blir hon likt frysen och bara tittar på en, normalt ska dom väl undersöka saker eller åtminstone försöka rymma men inte min knäppfia.
Oliwer är ALL sin vakna tid, när jag gör något, i mina hälar och om jag står still tar han gärna en tupplur på mina fötter.

#1 Ja, eller om du vill berätta något annat. Ordet är fritt :)
hah..jadu. Willa är fortfarande trots sina två år väldigt pratglad, trodde hon skulle växa ur det men hon poppar ofta och mkt, o väldigt mycket för sig själv :) Och när vi busar så kör hon med sina fantastiska jämfotahopp som hon imponerat med en del genom åren ;) Varje kväll somnar hon med mig i sängen o när jag har somnat flyttar hon ner i sin puff, men sen väcker hon mig o vill busa varje morgon mellan 5-7 genom att nagga mig i knävecken..(eller riva under lakandet, ett ljud som gör mig tokig!)
Min tant har lärt valpen att om man krafsar matte på foten med ena tassen så tittar hon ner. Så båda två lägger sej vid varsin fot på mej och krafsar, väntar och tittar upp, krafsar, väntar och tittar upp och anser att jag ska underhålla dem även om jag så sitter på dass. Det är svårt att hålla sej för skratt då de gör det i takt med varandra.
Tweedlee tweedlee Tweedlee dum, I´m as Sweet as Bubble Gum.
Mercy mercy Puddin' pie, I've got Something that Money can't buy..!
Sonic springer i sömnen, samt att han även har pratat i sömnen. Sedan så viftar han EXTREMT mycket på svansen då han bli glad eller uppspelt. Om han ligger vid en vägg och viftar på svansen så låter det som en trumvirvel:P
En annan sak han brukar göra är att gömma sig i min väska. För han vill ju såååå gärna följa med mig varje gång jag lämnar lägenheten. En gång så var jag nästan påväg att ta med honom till skolan, eftersom han hade gömt sig under en massa böcker. Märkte dock att ett huvud stack upp ur väskan då jag satt på cykeln :P
Luna kan skälla som en hund. Sedan så tycker hon mycket om att pussas. Hon trycker nosen emot min mun, sedan slickar hon sig alltid runt nosen efteråt. Hon har också att en tendens att krypa in i alla möjliga saker. Såsom strumpor, byxben, skor, fickor, tröjor. Sedan ligger hon därinne och lurar och viftar på svansen.
Sedan så brukar hon gömma mina skor under soffan. Ser ganska roligt ut då hon kommer släpandes med stora skor tvärs från hallen och genom vardagsrummet.
Detta är bara ett fåtal. Finns så mycket egenheter med dessa två. Dom förgyller verkligen min vardag med massa tokigheter och skratt:)

#4 Willa, världens skönaste tjej - förutom att hon är morgonpigg då ;)
#5 Tycker det är så läbbigt när dom kraffsar fötter, jag börjar dansa helt galet och sen menar odjuren att det ska va roligt? ;)
#6 Viftande illersvansar är ju så sött :P
haha ja, hon är ju världens skönaste men hon verkar inte ha insett att matte är världens mest morgontrötta matte…;)